V pondělí 15. června 2009 proběhlo první setkání v rámci nového projektu sdružení TUESDAY Business Network s názvem MEDIA MONDAY. Diskutovalo se o konvergenci médií a aktuálních trendech na mediálním poli.
Sdružení TUESDAY Business Network tento týden spustilo svůj nový projekt s názvem MEDIA MONDAY. V pondělí 15. června 2009 se v prostorách společnosti PricewaterhouseCoopers sešlo na 120 zájemců o dění v oblasti informačních a komunikačních technologií a médií.
První setkání bylo zaměřeno na téma "Problém švýcarského nože aneb o specializaci versus konvergenci médií". Diskuzi řídil prezident pořadatelského sdružení TUESDAY Business Network Ivan Pilný, s ním se za panelovým stolem sešli Frank Hitzert (Sanoma Magazines Praha), Jakub Unger (Centrum Holdings), Tereza Hubičková (Telefónica O2) a Matěj Hušek (PPF Media).
Polemika se vedla nad tím, zda dochází ke konvergenci médií, nebo se naopak prohlubuje jejich specializace, diskutovalo se nad rozdíly v přístupu k obsahu u různých mediatypů a co by měl novinář umět svým čtenářům nabídnout. Mezi další probírané okruhy patřila otázka významu tištěných médií v současné době, zpoplatnění obsahu na internetu, hovořilo se také o fenoménu sociálních sítí.
Odborné setkání MEDIA MONDAY se letos uskuteční ještě 3krát, přičemž to příští se bude konat 21. září 2009. Hlavním cílem projektu je možnost sdílení informací a zkušeností mezi odbornou veřejností z mediální oblasti a odpora realizace nových nápadů.
Proto je vždy nedílnou součástí těchto akcí také závěrečný networking. Setkání jsou určena pro zástupce mediálních agentur, zadavatelů reklamy, poskytovatelů obsahu, dále investorům a provozovatelům informačních technologií.
"Mediální business je úžasný, ačkoliv nyní vypadá černě," říká Ivan Pilný, prezident TUESDAY Business Network, a dodává: "Všichni hledají, jak jej znovu udělat výdělečným. MEDIA MONDAY bude proto zejmena o příkladech, nápadech a nových přístupech, jak udělat tisk, televizi, multimédia a další mediatypy dlouhodobě životaschopné."
Partnerem projektu je O2 Media společnosti Telefónica O2. Mediálním partnerem je týdeník EURO, deník E15, portál Patria Online a informační služba Euro24.cz.
Článek Internet Info s.r.o. ze dne čtvrtek 18. června 2009
2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu
Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby
999.cz: nová služba podpory pro e-shopy
Křišťálová Lupa 2010: projektem roku je Slevomat.cz, anticena pro Datové schránky
CIF 2010: český Internet očekává příliv investic
Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni
Radka Hartmanová, nová obchodní ředitelka vydavatelství Internet Info
Defraggler je podle Slunečnice.cz TOP nástroj pro defragmentaci HD
Konference User Experience je zaměřena na potřeby uživatelů
Internet Download Manager na čele programů pro stahování souborů
Odstraňte vlákno názorů k článku na Mešec.cz
Plazmová televize, výrobci předvídají postupný zánik
WebTop100, soutěž firem o nejlepší web
Business Information FORUM 2010
Czech Open Source 2010 vstupuje do finálového hlasování
IDF 2010 aneb praktický trénink pro vývojáře
Preference pro Microsoft Internet Explorer klesají
Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu
ICQ 7 vítězí mezi komunikačními programy
Kulatý stůl o digitalizaci zaměřený na televizory nové generace
Nominace ankety Czech Open Source 2010 spuštěny
IDF 2010, konference určená webovým vývojářům
Vše o televizních přenosech ze ZOH 2010 na jednom místě
KMPlayer, nejoblíbenější přehrávač multimédií
Podíly vyhledávačů zůstaly v roce 2009 stabilní
Konference o internetové bezpečnosti prověří i pražskou OpenCard
Mirka Kužnarová, novou obchodní ředitelkou Internet Info
Lenka Krbcová, nová šéfredaktorka Vitalia.cz
Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz
Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT
Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede
Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo
Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google
Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace
Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant
Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel
Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem
Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů
Zahájení projektu MEDIA MONDAY
MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden
Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů
Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze
Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný
Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka