IPEX představuje nejnovější verzi svých telefonních ústředen iPBX. Aktuální verze 2.2 přináší vylepšení v oblasti inteligentního směrování hovorů podle událostí volaného v Kalendáři Google a Microsoft Exchange.
Nově byla přidána také možnost integrace se systémy Microsoft Office Communications Server a Lotus Notes. Mezi novinky patří také audiokonference ve vysokém rozlišení zvuku a podpora volání ze sítě Skype.
Propojení telefonní ústředny IPEX iPBX 2.2 a Kalendáře Google nebo kalendáře v Microsoft Exchange umožňuje inteligentní směrování příchozích hovorů podle událostí volaného v jeho kalendáři. Telefonní ústředna tak aktivně využívá informací dostupných v kalendáři, aby směrovala hovor nejlepším možným způsobem. To výrazně zvyšuje efektivitu firemní komunikace a snižuje frustraci volajících z neúspěšných pokusů o dovolání.
Integrace ústředny s Microsoft Office Communications Serverem nebo s aplikací Lotus Notes pak představuje ideální způsob, jak mohou zaměstnanci firem spolupracovat a telefonovat přímo ze svých oblíbených groupware aplikací jako Microsoft Office Outlook, Microsoft Office Communicator a dalších.
"Integrovaná řešení zvyšují efektivitu komunikace a snižují náklady," říká Ing. Pavel Žoček, produktový manažer společnosti IPEX. "Naše ústředny přitom zákazníkům nejenom prodáváme, ale také integrujeme - a to včetně doživotního servisu v rámci naší služby VOIPEX SupportPack," dodal.
Telefonní ústředny IPEX iPBX jsou dostupné ve variantě až pro 1000 uživatelů a stohováním je možné je dále škálovat. IPEX své telefonní ústředny poskytuje jako službu ve virtuálním provedení nebo i prodává jako fyzické zařízení. Současně nabízí možnost dodávky fyzického zařízení formou služby za malý měsíční poplatek (SaaS, IaaS).
Článek IPEX a.s. ze dne středa 16. června 2010
O sjednocené komunikaci na pracovní snídani s IPEXem
IPEX posiluje v oblasti v IP telefonie
Virtuální mobilní operátoři v síti MOBIL21
iPBX 3.0: virtuální ústředny IPEX pro 100 českých startupů
VOIPEX ISP Hlasová platforma verze 6.0 na mezinárodním setkání Mikroexpo
Předplacené VoIP služby IPEX přebírá Fayn
VOIPEX F1 je IT produktem roku 2010 v kategorii Komunikační produkty
VoIP zákazníky Advantel přebírají IPEX a FAYN
VOIPEX F1 ve finále soutěže IT produkt 2010
IPEX a VOLNÝ uzavřeli strategickou dohodu o spolupráci
IPEX provozuje přes 500 telefonních ústředen
IPEX prodal svou WiFi síť společnosti TERMS
iPBX, VoIP PBX s podporou pro Kalendář Google a Microsoft Exchange
VOIPEX pro OCS, integrace VoIP pro uživatele MS Office Communications Server
IPEX představuje druhou generaci IP ústředen a předpovídá konec správců PBX v Čechách
IPEX uvolňuje české hlášky pro VoIP PBX Asterisk ke stažení zdarma
IPEX představuje svůj nový vizuální styl
Již 150 ISP operátorů provozuje své hlasové služby na platformě společnosti IPEX
IPEX spustil telefonování ve vysokém rozlišení
E-mailový klient The Bat! v nové verzi 4.1
O Vánocích s VoIPEX o 40 % levněji
IPEX k Vánocům naděluje MS Windows XP a uvádí neomezené volání za paušál
VoIPEX Byznys 2008 v Praze a v Hluboké nad Vltavou
IPEX pořádá VoIPEX ISP Tour 2008
WiMAX Live první živá demonstrace komerčního využití technologie WiMAX v ČR
Telekomunikační operátor IPEX zaregistroval domény ENUM všem svým zákazníkům