Makro ve spolupráci s Telefónica O2 Czech Republic dnes spouští unikátní projekt v oblasti mobilní komunikace. Na základě smlouvy o partnerství byl vytvořen koncept tří tarifů pro mobilní komunikaci, doplněný o loajalitní prvek navázaný na nákupní chování zákazníka ve velkoobchodních střediscích Makro.
Tarify jsou určeny výhradně pro registrované zákazníky Makro a jsou komunikován pod názvem Mphone. Nabídka se soustřeďuje na bezkonkurenční ceny za volání a SMS, což jsou produkty, které využívají všichni zákazníci Makro.
Obsahem celého projektu je nabídka tří výhodných tarifů pojmenovaných Mphone Mini, Mphone Midi, Mphone Maxi, které jsou odstupňovány podle měsíčního paušálu a počtu volných minut, které má zákazník k dispozici. Vzhledem k velikosti typického zákazníka Makro byla nabídka doplněna o službu 3 partneři, která umožňuje zákazníkovi označit 3 čísla, na která volá s dodatečnou slevou 25 %. Po vyvolání volných minut se uplatňuje jednotná sazba do volání do všech sítí, kromě volání mezi tarify Mphone, které je opět zvýhodněno. Tyto základní rysy produktu byly vytvořeny na základě analýzy profilu typického zákazníka Makro, kterými jsou v převážné většině živnostníci nebo malí podnikatelé.
Hlavní specifikum produktu představuje propojení tarifů na nákupní chování zákazníka v Makro, kdy zákazník má každý měsíc možnost získat dodatečné volné jednotky (minuty a SMS) za nákupní chování v Makro.
"Naší snahou je pomoci našim zákazníkům snižovat náklady na provoz jejich firem a zvyšovat tak jejich konkurenceschopnost na českém trhu. Snížení ceny za volání a SMS bude tím výraznější, čím více budou u nás nakupovat. Za nákupy budou zákazníci dostávat další volné minuty a SMS,“" říká Aleš Drábek, customer director společnosti Makro a dodává : "Pevně věříme, že tento benefit ocení především naši loajální zákazníci, pro které tento program znamená významné úspory v nákladech na komunikaci a dále podpoří vnímání Makro jako Partnera profesionálů, což je poslání naší společnosti".
"Jsme potěšeni, že díky spolupráci se společností Makro, máme další možnost oslovit zákazníky z řad živnostníků a podnikatelů prostřednictvím nabídky Mphone tarifů. Jako přední poskytovatel telekomunikačních služeb v České republice se snažíme přicházet na trh s produkty šitými na míru jednotlivým skupinám uživatelů. Pevně věříme, že Mphone tarify se stanou oblíbenou službou pro všechny Makro zákazníky," říká Jan Karas, ředitel marketingu pro residentní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
Hlavní cílovou skupinou jsou především drobní podnikatelé v oblasti gastronomie, nezávislého maloobchodu a malé a středně velké kanceláře, jenž představují cílovou zákaznickou skupinu společnosti Makro.
Prodej tarifů bude probíhat formou přímého prodeje ve velkoobchodech Makro, kde je vyčleněn samostatný prodejní prostor, který je označen výrazně logem Mphone. Poprodejní servis je zajištěn prostřednictvím klientského centra společnosti Telefónica O2.
Článek ITPOINT.CZ ze dne pátek 31. října 2008
Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma
O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu
Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby
Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí
Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání
Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni
Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha
Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem
John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development
Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze
Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce
Volební program Pirátů ve virtuální realitě
Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?
Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení
Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku
eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním
Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017
Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu
Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem
Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků
Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu
Samoobslužná firemní telefonie
Zajímavé gastro mobilní aplikace
Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online
Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?
Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti
Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest
Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy
Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS
O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet
ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015
WiFi zdarma na prodejnách Hornbach
Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa
Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu
Globální inovativní IT centrum MSD v Praze
Nezávislý kalkulátor cen energií
Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi
Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami
Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz
Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS
Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze
TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV
eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112
Robot NAO pomáhá dětem s autismem
Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí
Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh
Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny
Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera
Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz