IKEA v Německu používá řešení firem Excelsis a Voxeo VoiceObjects ke zlepšení spokojenosti zákazníků a snížení nákladů.
Švédský nákupní dům IKEA nedávno zavedl nový samoobslužný telefonní portál, který byl vyvinut firmou Excelsis za použití technologie a vývojového prostředí od Voxeo VoiceObjects. Nový telefonní portál nabízí zákazníkům IKEA inovativní samoobslužné funkce, jako například zjišťování přítomnosti zboží ve skladě pro více než 10.000 položek, vyhledávání nejbližšího obchodního domu, informaci o podmínkách dodání a placení, jakož i různé zprávy formou SMS.
Nadřazeným cílem pro IKEA bylo zajištění nejvyšší možné míry spokojenosti zákazníků. IKEA se přitom koncentruje na automatizaci běžných zákaznických dotazů. Volající jsou se svými komplexními a individuálními dotazy po zjištění důležitých informací bez prodlení spojeni s pracovníkem zákaznického servisu. Tyto informace se automaticky dostávají až k pracovníkům zákaznické podpory. Tímto způsobem se pro volající radikálně snižuje čekací doba a zvyšuje se spokojenost zákazníků. Kromě toho musí být nový portál dostatečně flexibilní, aby se dal v budoucnu měnit a IKEA tak mohla rychle reagovat na nové podmínky trhu při stejné kvalitě služeb.
IKEA zadala projekt firmě Excelsis a tato firma použila technologii Voxeo VoiceObjects. VoiceObjects nabídl společnostem IKEA a Excelsis vysokou míru flexibility při návrhu portálu a také schopnost rychle implementovat pohodlné a inteligentní uživatelské rozhraní pro zákazníky IKEA. Řešení se dá jednoduše a rychle modifikovat nebo rozšířit, aby bylo možné reflektovat naříklad sezonní témata, nebo cenové akce. IKEA kromě toho profituje ze širokých možností tzv. CTI (Computer Telephony Integration) a platformy VoiceXML, jež je díky Excelsis a VoiceObjects nyní k dispozici.
"IKEA je jednou z firem, které pochopily důležitost vysoce kvalitních telefonních samoobsluh," říká Christian Sauter, CEO společnosti Excelsis. "Těší nás, že si IKEA pro svůj moderní hlasový telefonní portál vybrala VoiceObjects,“" dodal k projektu Michael Codini, CTO a ředitel VoiceObjects Germany.
Článek ITPOINT.CZ ze dne středa 18. února 2009
Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma
O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu
Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby
Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí
Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání
Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni
Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha
Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem
John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development
Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze
Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce
Volební program Pirátů ve virtuální realitě
Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?
Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení
Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku
eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním
Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017
Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu
Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem
Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků
Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu
Samoobslužná firemní telefonie
Zajímavé gastro mobilní aplikace
Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online
Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?
Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti
Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest
Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy
Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS
O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet
ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015
WiFi zdarma na prodejnách Hornbach
Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa
Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu
Globální inovativní IT centrum MSD v Praze
Nezávislý kalkulátor cen energií
Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi
Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami
Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz
Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS
Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze
TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV
eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112
Robot NAO pomáhá dětem s autismem
Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí
Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh
Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny
Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera
Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz