Italská společnost Buongiorno, světová jednička v mobilní zábavě oznamuje, že její RAW program, založený na platformě IMM (Intelligent Mobile Marketer - Inteligentní prodejce mobilních služeb) je nyní k dispozici v celé Evropě prostřednictvím partnerství s několika mobilními operátory.
V roce 2007 spustila společnost Buongiorno službu zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM), kterou nazvala WET. Tuto službu začala jako první poskytovat firmě Optus v Austrálii. O dva roky později, v únoru 2009, oznámila společnost Buongiorno spuštění další úspěšné a moderní služby pro předplatitele mobilních služeb firmy O2 ve Velké Británii. Tato služba se jmenovala "Top-Up Surprises - Dolijte si překvapení".
V listopadu 2009 firma Buongiorno úspěšně implementovala službu "Ricarica e Vinci", jejímž cílem bylo zkonsolidovat mobilní služby operátora a zvýšit průměrnou útratu na zákazníka, pro předplatitele služby TIM. V únoru 2010 firma Buongiorno spustila moderní věrnostní program pro předplatitele služby Proximus mobilního operátora Belgacom. Tento věrnostní program, který se jmenuje Play&Gold (Hra a zlato) je dalším pokračováním rozšiřování platformy RAW po celé Evropě.
Buongiorno, jako světová jednička v mobilní zábavě, vlastní technologie a know-how, které mobilním operátorům umožní zlepšit své systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Operátoři, kteří si nainstalují řešení RAW (Dobij a vyhraj - Recharge and Win) firmy Buongiorno, získají v reálném čase informace, které jim pomohou lépe poznat jejich zákazníky, ocenit jejich věrnost s pomocí cen, udělovaných okamžitě, a na oplátku si tak zákazníky udržet a dosáhnout jejich větší spokojenosti.
Stejně jako ostatní inovativní CRM platformy, hraje i platforma RAW stále důležitější roli v nabídkách mobilních operátorů. Kvůli zostřené konkurenci a neustále se měnícím ekonomickým podmínkám, operátoři ve stále větší míře hledají způsob, jakým ocenit a udržet si důležité zákazníky. Jednou z těchto cest je dát zákazníky na první místo a posílit přímou komunikaci s nimi.
Adhish Kulkarni, ředitel pro produkty a CRM systémy ve společnosti Buongiorno, řekl : "Na evropském trhu mobilních operátorů vidíme potřebu a snahu našich partnerů odlišit se od konkurence a odměňovat své zákazníky. Společnost Buongiorno investovala do vytvoření jedinečné CRM platformy a tato investice nám nyní umožnila stát se specializovaným partnerem pro CRM. Díky tomu nyní náš systém dodáváme stále širšímu spektru mobilních operátorů, kterým nabízíme shora uvedené programy a služby, jejichž cílem je zvýšit průměrnou útratu na jednoho zákazníka a posílit zákaznickou věrnost a spokojenost."
Buongiorno Group je světovou jedničkou v mobilní zábavě. Firma spoléhá na svou silnou mezinárodní základnu, kde provozuje 24 poboček v 57 zemích světa na 5 světadílech a úzce spolupracuje s více než 200 zákazníky, mezi které patří více než 130 poskytovatelů telekomunikačních služeb, kteří obsluhují přes dvě miliardy zákazníků, používajících mobilní telefony.
Článek ITPOINT.CZ ze dne středa 2. června 2010
Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma
O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu
Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby
Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí
Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání
Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni
Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha
Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem
John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development
Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze
Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce
Volební program Pirátů ve virtuální realitě
Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?
Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení
Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku
eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním
Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017
Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu
Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem
Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků
Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu
Samoobslužná firemní telefonie
Zajímavé gastro mobilní aplikace
Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online
Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?
Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti
Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest
Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy
Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS
O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet
ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015
WiFi zdarma na prodejnách Hornbach
Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa
Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu
Globální inovativní IT centrum MSD v Praze
Nezávislý kalkulátor cen energií
Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi
Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami
Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz
Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS
Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze
TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV
eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112
Robot NAO pomáhá dětem s autismem
Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí
Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh
Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny
Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera
Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz