logo ITPOINT.CZ

Řešení EMPIRE zvýšilo efektivitu uzavírání smluv

Česká podnikatelská pojišťovna hodnotí řešení od EMPIRE jako velmi úspěšné; systém pomáhá významně snížit chybovost smluv a zautomatizovat proces zpracování.

Společnost EMPIRE, přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, implementovala v České podnikatelské pojišťovně vysoce sofistikovaný Systém uzavírání smluv. Řešení, které prochází neustálým rozvojem a je zdokonalováno dle potřeb ČPP, je založeno na produktu EMPIRE CONTRACT MANAGEMENT. Od svého nasazení pomohlo významně snížit chybovost při vyplňování smluv, tím i zvýšit efektivitu uzavírání smluv a počet korektně uzavřených nových smluv.

Vývoj nového Systému uzavírání smluv v České podnikatelské pojišťovně byl prováděn řadu měsíců a využil znalostí i variant dosavadního uzavírání smluv pojišťovacími poradci v praxi. Inspiroval se rovněž zpracováním smluv v předchozím systému na uzavírání smluv. Vysledováním možných chyb a zkvalitněním procesů zpracování dat vznikl dokonalejší Systém uzavírání smluv s mnohem nižším procentem chybovosti.

"Současný dokonalejší Systém uzavírání smluv nedovolí pracovníkům udělat chybu při uzavírání smluv," dodal Ondřej Lubovský, obchodní ředitel společnosti EMPIRE. "Je konkrétní variantou našeho produktu Empire Contract Management, který jsme nasadili a uzpůsobili dle specifických potřeb České podnikatelské pojišťovny."

Nový Systém uzavírání smluv má řadu nesporných kvalit, díky nimž došlo k prudkému poklesu chybovosti uzavíraných smluv nebo k přesnější realizaci obchodního plánu, a tudíž zvýšení obratu v konečném důsledku. Patří mezi ně také vyloučení rizika podvodů na základě antidatovaných nebo zfalšovaných smluv, snížení nákladů na proces uzavírání smluv nebo jeho zrychlení díky sjednocení a automatizaci procesů. V případě sjednatelů smluv to umožňuje výrazné usnadnění práce, jelikož není nutná znalost všech metodických pokynů a výjimek k sjednání smluv. Nový systém se rovněž vyznačuje otevřeností řešení k rychlému dopracování změn nebo nových funkcionalit bez nutnosti zasahovat do stávajících systémů a business logiky aplikace.

"Jsme velmi spokojeni s řešením od společnosti EMPIRE, které pomohlo výrazně snížit procento chybovosti při uzavírání smluv," řekla Ing. Alexandra Švábová, Manažerka projektu IT České podnikatelské pojišťovny. "Systém uzavírání smluv je pro naše pracovníky a sjednatele především jednoduchým a přehledným nástrojem, který je nenutí koncentrovat se na mechanické administrativní úkony, ale na vyhodnocení a následné uspokojení potřeb klienta v oblasti pojištění," dodala.

Základem Systému uzavírání smluv se stala platforma společnosti IBM WebSphere 6.1, který je základem aplikace, dále pak IBM Http Server, starající se o webové komunikační rozhraní, a Microsoft SQL Server 2005, který obstarává databázové řešení. Online část aplikace používá jako klientskou aplikaci webový prohlížeč Internet Explorer.

Článek ITPOINT.CZ ze dne čtvrtek 28. února 2008

Další články od ITPOINT.CZ

Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma

O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu

Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby

Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí

Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání

Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni

Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha

Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem

John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development

Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze

Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce

Volební program Pirátů ve virtuální realitě

Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?

Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení

Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku

eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním

Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017

Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu

Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem

Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků

Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu

Samoobslužná firemní telefonie

Zajímavé gastro mobilní aplikace

Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online

Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?

Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti

Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest

Vánoční hity v elektronice

Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy

Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS

O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet

ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015

WiFi zdarma na prodejnách Hornbach

Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa

Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu

Globální inovativní IT centrum MSD v Praze

Nezávislý kalkulátor cen energií

Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi

Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami

Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz

Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS

Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze

TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV

eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112

Robot NAO pomáhá dětem s autismem

Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí

Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh

Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny

Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera

Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz