O2 Czech Republic začátkem června vyhlásilo rozdělení společnosti na dvě vzájemně nezávislé organizace – O2 Czech Republic a společnost Česká telekomunikační infrastruktura - proto bylo potřeba oddělit i logistiku interních procesů.
Z důvodu rozdělení společnosti bylo nutné oddělit také logistiku firemních interních procesů, aby plně odpovídala záměru vytvoření dvou nezávislých organizací. Jedním z nich byl proces zpracování faktur.
"Cílem nového řešení bylo zajistit proces přijetí faktur v různých formátech - PDF, datová zpráva, papírová faktura, jejich automatické třídění dle účetního střediska a následné zpracování ve dvou nezávislých SAP systémech obou společností. Na první pohled jednoduchý proces obnáší celou řadu automatických úkonů, které zajišťují verifikaci a případnou opravu dokumentu v každém kroku," říká Roman Knapp, obchodní ředitel společnosti IXTENT.
Cílem nového řešení elektronického zpracování faktur je podpořit nezávislé a samostatné hospodaření obou společností, tak aby mohly i nadále rozvíjet svůj tržní potenciál.
Nové řešení navazovalo na stávající řešení pro zpracování faktur v systému SAP, které zde před lety implementovala společnost IXTENT.
Článek IXTENT s.r.o. ze dne pondělí 14. září 2015
Jak zacházet s informačním obsahem s nástupem GDPR
Digitalizace dokumentů na platformě KOFAX pro rumunský ČEZ
OpenText opět lídrem trhu ECM, IXTENT partnerem na úrovni Gold
ReadSoft Invoices pomáhá se zpracováním faktur Danfoss Power Solutions
OpenText je lídrem oblasti ECM řešení správy podnikového obsahu
Online zákaznická podpora webu s aplikací unblu
Nové řešení pro zpracování fakturace v O2 Czech Republic a CETIN
Elektronická fakturace skupiny UNIPETROL
Bezpečný elektronický archiv Modré pyramidy využije technologii OpenText