IXTENT spustil koncem dubna v novém grafickém designu a struktuře své nové vebové stránky. Proměnou image prošly také firemní materiály a ostatní prvky vizuální komunikace.
Nový firemní web je koncipován tak, aby jeho stránky byly co nejpřehlednější a umožňovaly jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům rychlou orientaci v nabídce řešení, produktů a služeb společnosti.
Jednotlivé služby jsou roztříděny do několika hlavních kategorií, které jsou doplněny detailními informacemi. Nechybí ani podrobný seznam referenčních projektů doplněný o případové studie.
"Svěžími barvami a přírodními motivy chceme odlehčit prezentaci technicky orientované firmy a přiblížit se osobám, kterým svět jedniček a nul není tak úplně blízký," říká Barbora Culková, která má na starosti oblast marketingu ve společnosti IXTENT.
Článek IXTENT s.r.o. ze dne středa 6. května 2015
Jak zacházet s informačním obsahem s nástupem GDPR
Digitalizace dokumentů na platformě KOFAX pro rumunský ČEZ
OpenText opět lídrem trhu ECM, IXTENT partnerem na úrovni Gold
ReadSoft Invoices pomáhá se zpracováním faktur Danfoss Power Solutions
OpenText je lídrem oblasti ECM řešení správy podnikového obsahu
Online zákaznická podpora webu s aplikací unblu
Nové řešení pro zpracování fakturace v O2 Czech Republic a CETIN
Elektronická fakturace skupiny UNIPETROL
Bezpečný elektronický archiv Modré pyramidy využije technologii OpenText
Nový web a firemní image společnosti IXTENT