Nový web přehledně představuje potřebné informace z portfolia produktů a služeb jednotnou formou. To celé ve zbrusu novém designu s řadou interaktivních prvků.
"Ke změně webových stránek nás vedlo hlavně to, že jsme chtěli jasně definovaný a přehledný obsah, který má pro návštěvníky skutečný přínos, neztratí se na něm a najdou požadované informace snadno a rychle. Hlavní novinkou je orientace na B2C zákazníky, kteří se dříve poněkud ztráceli v obsahu určeném pro montážní partnery. Neméně důležitou změnou je i optimalizace pro tablety a chytré telefony, nový web je zcela responzivní," říká Andrea Hartigová, manažerka marketingové komunikace ve společnosti JABLOTRON.
Nový styl textace webu je edukativní a zaměřený na koncové uživatele. Webové stránky mají 15 jazykových mutací a doplněny jsou i o aktivní ikonu, která odkazuje na cloudovou aplikaci MyJABLOTRON. Nechybí ani rady a inspirace z oboru zabezpečovací techniky.
Jednoznačnou prioritou nového webu je komunikace produktových benefitů a jasně rozdělená struktura pro montážní partnery a koncové uživatele, nechybí vizualizace a živé ukázky použití.
Součástí projektu bylo i rozsáhlé uživatelské testování, které odhalilo, jak se zákazníci na webu chovají, co je pro ně vítané a na základě čeho naopak ztrácí zájem a odcházejí.
Webové stránky pro Jablotron zpracovala společnost Sherwood Digital a.s., která patří ke špičce mezi webdevelopery.
Článek JABLOTRON ALARMS a.s. ze dne pátek 20. ledna 2017
Jablotron SOS doplňuje aplikaci Záchranka
Dům i auto pod kontrolou z jednoho místa
JABLOTRON na veletrhu AMPER 2017
Zajímavý obsah a snadná orientace - to je nový web JABLOTRONu
Chytré ovládání domácnosti s realizaci služeb pro internet věcí