Firmy a podniky začínají stále více uvažovat o přechodu od tradičních a dnes již zastaralých pobočkových telefonních ústředen k moderním systémům založeným na internetové telefonii - tedy VoIP PBX. Přináší to řadu výhod - od značných úspor za pořízení i telefonní hovory až po sjednocení různých zařízení do jednotného firemního komunikačního prostředí.
Instalace tradiční telefonní sítě (ústředna + případně také vnitřní telefonní rozvody) je pracná a nákladná, ale přechod z původního telefonního systému na VoIP řešení dlouhodobě ušetří značné investice. Ve většině případů lze pomocí VoIP bran (umožní připojení klasických pevných linek do VoIP systému) zachovat stávající zařízení a používat je společně s novou telefonní ústřednou (PBX).
S VoIP pak voláte přes internet a nemusíte tak platit poplatky za pevné linky, které tradiční telefonní systém potřebuje k fungování. Pokud se rozhodnete pro cloudové řešení VoIP ústředny, není dokonce nutné pořizovat ani žádné HW vybavení.
Zprovoznění VoIP systému je přitom levné a snižuje celkové náklady na hlasovou firemní komunikaci.
Čísla nelžou:
VoIP je díky škálovatelnosti vhodným řešením pro společnosti jakékoli velikosti. Nezměnit zastaralý telefonní systém na VoIP nebo cloudové řešení se sjednocenými komunikačními možnostmi znamená potenciální ztrátu úžasných výhod a pokročilých funkcí, které přinášejí moderní technologie.
Vysoká spolehlivost a bezpečnost provozu
Spousta lidí se ještě VoIP bojí, protože komunikace probíhá přes internet. Spolehlivý poskytovatel služeb však zkontroluje rychlost a spolehlivost vašeho internetového připojení a pro případ ojedinělého přerušení služby bude mít připravený záložní plán náhradního spojení.
Pokud jde o bezpečnost, VoIP využívá moderní bezpečnostní technologie, jako jsou firewall, šifrování, ověřování, blacklist & whitelist atd., aby byl ještě bezpečnější než PSTN (Public Switched Telephone Network - kalsická pevná telefonní linka) a ISDN.
Sjednocená komunikace pro celou firmu
VoIP systémy sjednocují komunikaci zaměstnanců, kteří využívají různá zařízení (i vlastní), do jednoho prostředí - tzv. BYOD. Řešení VoIP umožňuje uživatelům kdykoliv uskutečnit a přijímat služební hovory s desktopy nebo mobilními zařízeními připojenými k internetu, což výrazně posiluje i možnosti práce z domova či na cestách.
Kromě toho VoIP také umožňuje integraci řady třetích stran, jako jsou call centrum, CRM, CTI (Computer Telephony Interface - rozhraní pro připojení PBX k PC) a další, a dokonce i vlastní integraci s API, která rozšíří funkčnost tak, aby vyhovovala konkrétnějším potřebám.
Velkou výhodou je snadná instalace
Oproti tradičním telefonním systémům, které vyžadují spoustu kabelů, potřebujete pouze připojení k internetu, abyste udrželi systém VoIP v chodu. Většina poskytovatelů vám nabídne jednoduché pokyny k instalaci, nezbytné školení a technickou podporu pro bezbolestnou migraci. Kromě toho je většina zařízení VoIP předem nakonfigurována pro připojení a přehrávání a vše, co je potřeba udělat, je připojit je k síti.
Na výběr pak máte flexibilní výběr telefonních sítí včetně PSTN linek (klasické pevné telefonní linky), VoIP linek (se SIP protokolem), PRI/BRI linek (ISDN), GSM nebo jejich různé kombinace.
Snadná obsluha a nastavení
Například Yeastar PBX System má intuitivní webové GUI rozhraní, které vám pomůže začít používat telefonní systém během několika minut. Pokud se rozhodnete pro hostovanou nebo spravovanou službu VoIP, poskytovatelé služby se postarají téměř o vše
Je také mylnou představou, že hostované telefonní systémy berou člověku kontrolu nad tím, jak chce vaše organizace konfigurovat telefonní síť. Většina poskytovatelů služeb vám usnadní provádění úprav pouhým kliknutím.
Kvalitní hlasový přenos
Kvalita zvuku VoIP je ovlivněna šířkou pásma a použitým zařízením. Většina poskytovatelů VoIP však nabízí obrovské množství různých protokolů a kodeků pro zajištění kvality HD zvuku.
Při robustním řešení a správné implementaci může být kvalita volání VoIP stejně dobrá nebo dokonce lepší než volání z pevné linky.
Článek JOYCE ČR, s.r.o. ze dne pátek 20. září 2019
DECT bezdrátové náhlavní soupravy nové řady Yealink WH6x
JOYCE ČR slaví 25 let na českém a slovenském trhu
PBX Panasonic končí - máme pro vás Yestar řešení
Distanční výuka školy se zapojením moderních technologií
Home office s podporou telefonní ústředny Yestar v cloudu
Efektivní firemní komunikace i v době karantény
Hana Jarošíková končí ve vedení JOYCE ČR
Jak na výběr vhodné PBX - on-premise nebo řešení v cloudu?
Výrazné slevy VoIP a DECT telefonů Snom v partnerském programu JOYCE ČR
Vyvolávací systém Snom - moderní náhrada za klasickou rozhlasovou ústřednu
Bluetooth jednoušní náhlavní souprava s dlouhou výdrží
Cloudová platforma pro vzdálenou správu zařízení Yealink
Videokonference Yealink MVC800 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams
Videokonference Yealink MVC500 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams
Moderní VoIP technologie na partnerské konferenci JOYCE ČR
Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání
Nebojte se vyměnit starou telefonní ústřednu za novou VoIP PBX
VoIP PBX v cloudu jako dobrý pomocník pro úspěšné podnikání
Kvalitní firemní komunikace s VoIP produkty Snom a Yeastar
Týmová komunikace Vocovo a FVE řešení Joyce na veletrhu Amper 2019
Nový bezdrátový DECT telefon Yealink W53P
VoIP produkty Snom v distribuci JOYCE ČR
Videokonference Yealink výhodně v akci
Moderní technologie firemní komunikace v praxi
Špičková endpoint zařízení videokonference Yealink
Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny
FULL HD videokonference až pro 24 účastníků s podporou dvou virtuálních zasedaček
Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T5x
Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T4x
Yealink VC200 - chytrý videokonferenční endpoint pro malé místnosti
VoIP telefony pro Skype for Business
VoIP telefony Yealink s podporou Skype for Business
WELL RTX - VoIP DECT buňkový systém s velkým pokrytím
Profesionální náhlavní soupravy WELL Mairdi s řadou inovací
Nové VoIP PBX Yeastar S-Series přicházejí na český trh
Na videokonference jednoduše s Yealink VC120-12x
VoIP bezdrátový DECT telefon Yealink W56
Nová analogová PBX Yeastar Smart PBX N412
Bezdrátová náhlavní souprava pro business segment
Malá analogová telefonní ústředna Yeastar Smart PBX N824
Videokonference snadno a rychle s Yealink VC110
Certifikovaní prodejci videokonferencí Yealink
Cestujte online s videokonferencí