Komunikace je jedna z nejdůležitějších věcí pro každou firmu. Špatný servis a služby zákazníkům vedou k jejich nespokojenosti, což pak může vést k poklesu tržeb a příjmů. Dokáže váš telefonní systém plně podporovat úspěšné podnikání?
Kvůli špatné komunikaci s kolegy a klienty může klesat i produktivita zaměstnanců. Samozřejmě existují nevyhnutelné problémy, kterým musí čelit každá organizace. Pokud jde ale o váš firemní telefonní systém, můžete se těmto problémům vyhnout díky pokročilému systému VoIP PBX.
A jaké situace mohou poškozovat vaši firmu a jaké je jejich řešení?
Bez profesionálního uvítání volajícího
Pro mnoho zákazníků je telefonát první interakcí s vaším podnikem. IVR - interaktivní hlasová odezva není nic nového. I když se to může zdát jako vlastnost, která se týká výhradně větších podniků nebo call center, běžně je využívají také malé a střední podniky.
Důvodem je příjemné zahájení hovoru se zákazníkem standardním přátelským pozdravem. Nicméně, napadlo vás někdy, že špatně navržený skript autoobsluhy může naopak potenciální zákazníky odehnat?
3 největší chyby v nastavení IVR:
Nedostupnost - permanentně obsazeno
Obsazovací tón volajícímu skoro říká, aby zavěsil. Kolik potenciálních zákazníků kvůli tomu ztratíte? Podle společnosti Voice Response asi 34% volajících, kteří zavěsí, už nikdy nezavolá zpět.
Používáte-li tradiční systém pevných telefonních linek, je pravděpodobné, že obsazovací tón vznikne v případě, kdy někdo zavolá na telefon, který je již obsazen. Kapacita pro simultánní volání v telefonech VoIP je mnohem vyšší.
S VoIP PBX systémem navíc můžete využít i některé chytré funkce, které napomáhají minimalizovat nedostupnost a zpříjemnit zážitek z čekání.
Jsou to například:
Špatné nastavení ústředny pro příchozí volání
Zazvoní telefon, ale žádný zaměstnanec jej nezvedne, protože je buď zaneprázdněn, nebo předpokládá, že hovor vezme někdo jiný. Také se vám to stává? Je to proto, že máte buď neefektivní tok volání, nebo dokonce žádný.
Zaměstnanci bohužel postupem času ohluchnou ke zvonění. Telefonní systémy VoIP nabízejí množství funkcí, které jsou mimořádně užitečné při budování organizovaného a efektivního toku hovorů.
Užitečné funkce VoIP:
Bez mobility - jen telefon na pracovním stole
Lze vaše zaměstnance zastihnout, i když jsou na služební cestě? Mohou vaši zaměstnanci přijímat pracovní hovory z osobních zařízení, a přesto uvést číslo firmy? Ať se vám to líbí nebo ne, trend BYOD (Bring Your Own Device) je nevyhnutelný. Pokud vše, co se svým současným systémem děláte, probíhá na místě, nutně potřebujete mobilitu a jednotnou komunikaci.
Pokud váš poskytovatel služeb nenabízí stolní nebo mobilní softphone, který by vašim zaměstnancům umožnil konzistentní komunikaci přes více zařízení, je čas hledat jiné možnosti.
Yeastar nabízí bezplatný softphone UC, který umožní kdykoliv navázat komunikaci se zákazníky. S Linkus softphone můžete telefonovat a přijímat hovory s jednotným firemním číslem, nastavovat pravidla přesměrování hovorů, kontrolovat historii hovorů a hlasové zprávy z mobilního telefonu nebo plochy Vašeho počítače.
Ještě lepší je, že je k dispozici i prezence a CRM integrace, která pomáhá týmové spolupráci.
Bez náhradního spojení při výpadku systému
Vždy byste měli mít plán B, nebo dokonce plán C, když bude potřeba. Přes všechny výhody není VoIP 100% bez rizika. I pro malé podniky by absence plánu v případě výpadku systému mohla mít okamžité a bolestivé následky.
Studie zjistily, že severoamerické podniky přicházejí kvůli výpadkům IT o 700 miliard dolarů ročně. Existuje však několik způsobů, jak zajistit, aby volání nebylo nikdy přerušeno.
Možná jste dosud nepřemýšleli o tom, jak váš telefonní systém může ovlivnit podnikání. Pokud stále používáte tradiční systém pevných linek, stojí VoIP za investici ať už zvolíte hardwarový nebo cloudový telefonní systém Yeastar.
S návrhem řešení i následnou implementací vám v Joyce ČR rádi pomůžeme.
Pohotovostní režim PBX Yestar:
Ignorace základních bezpečnostních pravidel
Stali jste se někdy obětí hackerského útoku? Můžete se potýkat s několikahodinovým výpadkem a poté s kompletní přestavbou systému. Útoky VoIP mohou pocházet z internetu a telefonních linek a vystavit váš podnik podvodu, krádeži důvěrných informací a nakonec poškodit vaši peněženku.
Jak zabezpečit telefonní systém:
Možná dosud nepřemýšleli o tom, jak váš telefonní systém může ovlivnit vaše podnikání, ale teď byste měli. Když vám nefunguje telefon, nefunguje vám ani byznys.
Jestliže jsou vám některé z výše popsaných situací známé, neváhejte a poohlédněte se po změně.
Článek JOYCE ČR, s.r.o. ze dne pátek 13. září 2019
DECT bezdrátové náhlavní soupravy nové řady Yealink WH6x
JOYCE ČR slaví 25 let na českém a slovenském trhu
PBX Panasonic končí - máme pro vás Yestar řešení
Distanční výuka školy se zapojením moderních technologií
Home office s podporou telefonní ústředny Yestar v cloudu
Efektivní firemní komunikace i v době karantény
Hana Jarošíková končí ve vedení JOYCE ČR
Jak na výběr vhodné PBX - on-premise nebo řešení v cloudu?
Výrazné slevy VoIP a DECT telefonů Snom v partnerském programu JOYCE ČR
Vyvolávací systém Snom - moderní náhrada za klasickou rozhlasovou ústřednu
Bluetooth jednoušní náhlavní souprava s dlouhou výdrží
Cloudová platforma pro vzdálenou správu zařízení Yealink
Videokonference Yealink MVC800 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams
Videokonference Yealink MVC500 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams
Moderní VoIP technologie na partnerské konferenci JOYCE ČR
Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání
Nebojte se vyměnit starou telefonní ústřednu za novou VoIP PBX
VoIP PBX v cloudu jako dobrý pomocník pro úspěšné podnikání
Kvalitní firemní komunikace s VoIP produkty Snom a Yeastar
Týmová komunikace Vocovo a FVE řešení Joyce na veletrhu Amper 2019
Nový bezdrátový DECT telefon Yealink W53P
VoIP produkty Snom v distribuci JOYCE ČR
Videokonference Yealink výhodně v akci
Moderní technologie firemní komunikace v praxi
Špičková endpoint zařízení videokonference Yealink
Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny
FULL HD videokonference až pro 24 účastníků s podporou dvou virtuálních zasedaček
Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T5x
Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T4x
Yealink VC200 - chytrý videokonferenční endpoint pro malé místnosti
VoIP telefony pro Skype for Business
VoIP telefony Yealink s podporou Skype for Business
WELL RTX - VoIP DECT buňkový systém s velkým pokrytím
Profesionální náhlavní soupravy WELL Mairdi s řadou inovací
Nové VoIP PBX Yeastar S-Series přicházejí na český trh
Na videokonference jednoduše s Yealink VC120-12x
VoIP bezdrátový DECT telefon Yealink W56
Nová analogová PBX Yeastar Smart PBX N412
Bezdrátová náhlavní souprava pro business segment
Malá analogová telefonní ústředna Yeastar Smart PBX N824
Videokonference snadno a rychle s Yealink VC110
Certifikovaní prodejci videokonferencí Yealink
Cestujte online s videokonferencí