Cloud PBX s využitím internetové telefonie přinášejí řadu výhod obdobně, jako jiná cloudová řešení. Patří mezi ně zejména možnost škálování - tedy rozšiřování či redukce služeb podle aktuální potřeby, úspory nákladů za komunikaci díky využití VoIP a možnost sjednocení různých komunikačních zařízení do jednoho firemního prostředí.
VoIP PBX (Private Branch Exchange) v cloudu se ideálně hodí pro zajištění firemní komunikace v různých lokalitách působení firmy. Odpadá tak potřeba budovat pro každou pobočku vlastní telefonní ústřednu - vše vyřeší jeden systém spolu s výhodami jednotného číslovacího plánu, celkové správy a nastavení.
Řešení pomáhá sjednotit komunikační systémy všech pracovišť v libovolných lokalitách - jednotlivé pobočky fungují jako součást jediného systému, který lze centrálně a vzdáleně spravovat z jednoho místa.
Škálování telefonního systému podle aktuální potřeby
Obchodní potřeby rostou a zmenšují se, zejména v odvětvích s rušnými obdobími, jako je cestovní ruch, pohostinství, zábava. Společnosti v takovýchto oborech zažívají rostoucí potřebu zaměstnanců a komunikačních zdrojů, aby udržely krok s poptávkou zákazníků.
Tato potřeba odráží klíčovou výhodu cloudového řešení - škálovatelnost. Můžete tak tedy dle potřeb přidávat uživatele, současné hovory, případně počty minut pro nahrávání hovorů pomocí několika kliknutí z webového rozhraní.
Integrace s ostatními obchodními aplikacemi
Cloud PBX lze integrovat s většinou podnikových aplikací třetích stran. Integrace s CRM např. nabízí možnost vyskakovacích oken s informacemi o zákaznících, kteří právě volají - tzv. CTI (Computer Telephony Interface - rozhraní pro připojení PBX k PC).
Díky tomu získáte lepší přehled o zákazníkovi, než příchozí telefon vůbec přijmete a můžete tak poskytovat více personalizované služby a zákaznická zkušenost bude růst.
Efektivní integrace s CRM shromažďuje velké množství důležitých statistik a dat, které vám umožní sledovat činnost jednotlivých týmů a provádět důkladnou analýzu úspěšnosti prodeje.
Komunikace mobilních pracovníků
Dnešní pracovní síla je čím dál více aktivní a velký počet zaměstnanců již nefunguje tak, jako dříve. Upřednostňují práci z domu nebo na cestách a využívají přitom různá, a často i vlastní mobilní zařízení. Ústředna v cloudu pak dokáže tuto komunikaci sjednotit do jednotného prostředí - tzv. BYOD.
Díky jednotné komunikaci v cloudu můžete dále získat jednotnou číselnou firemní identitu, možnost kontrolovat zmeškané hovory, hlasové zprávy a záznamy jedním dotykem přímo na vašem telefonu.
Komunikace v kanceláři
Bezproblémové komunikační nástroje jsou velkou oporou pro efektivní vykonávání práce. Cloud PBX nabízí zaměstnancům různorodé možnosti spolupráce, např. instant messaging, pomocí kterého je komunikace efektivní a lze pomocí ní např. sdílet soubory, vytvářet skupiny apod.
Navíc se vyhnete poplatkům za aplikace třetích stran.
Článek JOYCE ČR, s.r.o. ze dne úterý 1. října 2019
DECT bezdrátové náhlavní soupravy nové řady Yealink WH6x
JOYCE ČR slaví 25 let na českém a slovenském trhu
PBX Panasonic končí - máme pro vás Yestar řešení
Distanční výuka školy se zapojením moderních technologií
Home office s podporou telefonní ústředny Yestar v cloudu
Efektivní firemní komunikace i v době karantény
Hana Jarošíková končí ve vedení JOYCE ČR
Jak na výběr vhodné PBX - on-premise nebo řešení v cloudu?
Výrazné slevy VoIP a DECT telefonů Snom v partnerském programu JOYCE ČR
Vyvolávací systém Snom - moderní náhrada za klasickou rozhlasovou ústřednu
Bluetooth jednoušní náhlavní souprava s dlouhou výdrží
Cloudová platforma pro vzdálenou správu zařízení Yealink
Videokonference Yealink MVC800 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams
Videokonference Yealink MVC500 s integrací pro Skype, Office 365 a Microsoft Teams
Moderní VoIP technologie na partnerské konferenci JOYCE ČR
Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání
Nebojte se vyměnit starou telefonní ústřednu za novou VoIP PBX
VoIP PBX v cloudu jako dobrý pomocník pro úspěšné podnikání
Kvalitní firemní komunikace s VoIP produkty Snom a Yeastar
Týmová komunikace Vocovo a FVE řešení Joyce na veletrhu Amper 2019
Nový bezdrátový DECT telefon Yealink W53P
VoIP produkty Snom v distribuci JOYCE ČR
Videokonference Yealink výhodně v akci
Moderní technologie firemní komunikace v praxi
Špičková endpoint zařízení videokonference Yealink
Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny
FULL HD videokonference až pro 24 účastníků s podporou dvou virtuálních zasedaček
Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T5x
Kvalitní internetová telefonie s VoIP telefony Yealink řady SIP-T4x
Yealink VC200 - chytrý videokonferenční endpoint pro malé místnosti
VoIP telefony pro Skype for Business
VoIP telefony Yealink s podporou Skype for Business
WELL RTX - VoIP DECT buňkový systém s velkým pokrytím
Profesionální náhlavní soupravy WELL Mairdi s řadou inovací
Nové VoIP PBX Yeastar S-Series přicházejí na český trh
Na videokonference jednoduše s Yealink VC120-12x
VoIP bezdrátový DECT telefon Yealink W56
Nová analogová PBX Yeastar Smart PBX N412
Bezdrátová náhlavní souprava pro business segment
Malá analogová telefonní ústředna Yeastar Smart PBX N824
Videokonference snadno a rychle s Yealink VC110
Certifikovaní prodejci videokonferencí Yealink
Cestujte online s videokonferencí