Modul Servis IS K2 atmitec si klade za cíl začlenit současná oborová řešení pro servis a reklamace do standardu. Modul Servis je součástí nové verze IS K2, která bude představena na podzim 2012.
"Servisní služby se staly významnou součástí podnikání, které zásadně ovlivňují spokojenost a reference zákazníků. Dodavatelům tak mohou přinést značnou konkurenční výhodu i podporu známosti značky. Rozhodli jsme se proto zařadit do standardu IS K2 nový modul Servis, jehož výhoda spočívá mimo jiné v propojenosti s ostatními položkami systému. Můžeme tak zobrazit seznam provedených servisních činností přímo na kartě zboží a na kartě zákazníka", říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec s.r.o.
Další výhodou modulu Servis je vytváření statistik servisních služeb. Statistiky umožňují manažerům jednoduše sledovat, které zboží (nebo výrobky, případně jejich části) je nejporuchovější, který servisní pracovník zvládá vyřídit zakázku rychle a kvalitně, zda jsou dodržovány termíny stanovené pro opravu atd. V případě práce techniků v terénu bude následně připravováno řešení pomocí webového klienta, který umožní zadat provedené servisní úkony do systému pomocí běžného internetového prohlížeče.
Mezi základní doklady modulu Servis patří servisní zakázka, která eviduje kontaktní údaje zákazníka, a servisní list. Servisní list obsahuje například specifikace výrobku, komentáře zákazníka, předchozí servisní údaje a také sleduje jednotlivé fáze servisního procesu.
V průběhu dané fáze vznikají automaticky na pozadí potřebné doklady, jako jsou např. objednávky, průvodky, převodky atd. Pracovník je navíc upozorňován na možnost nedodržení termínů, na základě provedených servisních prací pak vyhodnotí náklady spojené se servisem a může provést fakturaci.
"Věříme, že tato novinka přinese našim zákazníkům především zkvalitnění a zefektivnění jejich servisních služeb do té míry, aby se k nim jejich zákazníci rádi a často vraceli", dodává Pavel Motan.
Článek K2 atmitec s.r.o. ze dne úterý 17. července 2012
Informační systém K2 sense se představuje
K2 fórum 2014 míří na důležité firemní agendy s využitím IT
Pražská pobočka K2 atmitec má nové sídlo
PORTAL - nová generace informačního systému K2
K2 PORTAL - nová verze informačního systému K2
Certifikace vCloud Powered Services VMware pro K2 atmitec
Systém Octopus propojen s IS K2
IS K2 fakturace s podporou QR kódu
Informační systém K2 s certifikaci pro Windows 8
Inovace webového klienta IS K2
K2 cloud vás oprostí od neustálých aktualizací ERP řešení a softwarových nástrojů
K2 atmitec na Mezinárodním strojírenském veletrhu
IS K2 4WEB na výdejních místech alfa.cz
Servis: nový modul pro IS K2
Samoobslužný portál pro uživatele K2 cloudu
IS K2 pomáhá s výrobou ve společnosti Roll4You
IS K2 s CRM pro mobilní technologie
K2 Workflow pro automatizaci a správu firemních procesů
IS K2 v rumunské pobočce firmy HDT impex
IS K2 spravuje zásilkové služby
Callcentrum jako součást webového klienta IS K2 atmitec
Mzdy: nový modul pro IS K2 atmitec
ERP IS K2 4WEB s inovací pro mobilní technologie
OSEPA: K2 atmitec vystoupí na mezinárodní konferenci Open Source v evropské veřejné správě
Datové centrum K2 s diskovým polem HP 3PAR
Kapacitní plánování jako progresivní součást IS K2
K2 Automatická sestava pro snadné vytváření vlastních přehledů
IS K2 atmitec: roste zájem o ERP v cloudu
Zdokonalené zálohování s K2 SecureBackup
Informační systém K2 využívá hybridní bezdrátové řízení skladů
IS K2 4WEB: ERP řešení pro webové prohlížeče
Nové ostravské sídlo K2 atmitec
Workshop IS K2 představí novou verzi Informačního systému K2
ACT Plus v partnerské síti K2 atmitec
Teplárenské dny 2011: Energie pod kontrolou s K2 atmitec
Moderními metodami ke kvalitní výuce
K2 atmitec slaví 20 let v IT byznysu
Datové centrum K2 atmitec Ostrava spustí další nový datový sál
K2 atmitec: úspěšný rok 2010 potvrzují i ekonomické výsledky
IS K2 používá již 600 společností v ČR
IS K2 verze 132: všechny aplikace pod jednou střechou
Ostravské Datové centrum K2 atmitec je již z třetiny obsazeno