logo IBA CZ, s.r.o.
Aleš Hojka

Aleš Hojka

Generální ředitel společnosti IBA CZ

LinkedIn

Jsem také velmi rád, že se můžeme pochlubit úspěchem našich dvou odborníků, kteří jsou nyní certifikovanými lektory technologií společnosti Microsoft (MCT).

Dalším připravovaným krokem pro náš tým vývoje aplikací na platformách SharePoint, Office 365 a .Net, bude získání Gold partnerství pro kompetenci aplikační integrace v roce 2019.

Přesun do větších prostor pro nás byl nezbytností. Kapacita bývalých kanceláří již nebyla dostačující, a to především kvůli rozšiřujícím se službám ve všech oblastech našeho portfolia tak, abychom našim zákazníkům poskytli řešení, která nejlépe vyhovují jejich potřebám.

Z nových prostor jsme upřímně nadšeni, mimo jiné i proto, že v nich můžeme organizovat firemní akce, což pro nás vytváří nové příležitosti.

Těší nás, že jsme se stali součástí Microsoft Partner Network na úrovni Silver a oceňuji úsilí našich zaměstnanců při certifikacích a práci na projektech, které byly do procesu certifikace zahrnuty.

Věřím, že v rozvoji technologií Microsoft budeme i nadále pokračovat. Dalším milníkem je pro nás partnerství na úrovni Gold.

Jan Macík mě za dobu svého působení v IBA CZ přesvědčil, že je schopný přinášet nejen hmatatelné výsledky v obchodu, ale že má i jasnou vizi, kam by se obchodní tým IBA CZ měl ubírat.

Například zákazníkům v cestovním ruchu můžeme nabídnout to, v čem jsme opravdu jedničkou na trhu. Od jednodušších webů a intranetů např. s přehledem docházky přes složité klientské a věrnostní portály, kdy se každému uživateli zobrazují jiná data, až po řešení typu Protikorupční subportál, který jsme dělali pro ministerstvo obrany a kde zaručujeme absolutní anonymitu.

Součástí portálu může být také plánovač lidských zdrojů, což se může hodit zejména společnostem s velkým či často se měnícím počtem zaměstnanců a brigádníků dle sezonnosti nebo momentálního vytížení provozu. Zajímavá může být i integrace se sociálními sítěmi.

Umět využít informace, které lidé dávají k dispozici na nejrůznějších sítích, k cílené reklamě se může hodit všude a v cestovním ruchu zejména.

Stránka 1/2 Další >