Anna Hoerová |
|
Viceprezidentka pro prodej a péči společnosti Vodafone |
|
Cítíme se ve Vodafonu průkopníky a chceme využívat různé moderní technologie a testovat je spolu se zákazníky. Proto jsme zvolili pro pilotní projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu. TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal. Přinese takové benefity pro zákazníky, které někdy lidé nemusí optimálně zvládat - bude dostupný 24 hodin 7 dní v týdnu, nemusí na něj nikdo čekat ve frontě, bude se nabízet jen tam, kde bude vědět, že může pomoci. Prostě všude, kde zákazníci potřebují cílenou, rychlou, efektivní a jednoduchou podporu, ať už na webu, v samoobsluze, aplikaci Můj Vodafone, na sociálních sítích nebo třeba v eShopu. |