logo Epson Europe
Boris Manev

Boris Manev

Ředitel pro udržitelnost společnosti Epson Europe

LinkedIn

Máme jasnou vizi být průkopníkem udržitelných inovací a stanovit nové standardy v oblasti odpovědnosti za životní prostředí. Naše průkopnické iniciativy, jako je pokrok v recyklaci textilu a spolupráce s lídry módního průmyslu, ukazují, že udržitelnost a obchodní úspěch mohou jít ruku v ruce.

Naše investice do zachycování uhlíku a obnovitelných zdrojů energie jsou klíčovými milníky na naší cestě k uhlíkově negativní budoucnosti. Tato platinová akreditace je výsledkem tvrdé práce a podtrhuje neochvějné odhodlání celého týmu Epson usilovat o udržitelnou budoucnost.

Naše hodnocení odráží nejen naše vedoucí postavení v oblasti kvality produktů a inovací, ale také naše odhodlání učinit naše odvětví udržitelnějším.

Máme jasnou vizi být průkopníkem udržitelných inovací a stanovit nové standardy v oblasti odpovědnosti za životní prostředí. Věříme, že udržitelnost a obchodní úspěch se vzájemně nevylučují, což dokazujeme prostřednictvím průkopnických iniciativ, jako je pokrok v recyklaci textilu a spolupráce s předními představiteli módního průmyslu na inovacích udržitelnějších řešení.

Naše investice do zachycování uhlíku a obnovitelných zdrojů energie, včetně vývoje nové elektrárny na biomasu, jsou klíčovými milníky na naší cestě k uhlíkově negativní budoucnosti. Tyto iniciativy odrážejí náš hluboký závazek chránit planetu pro budoucí generace.

Společnost Epson má dlouhou historii výroby energeticky účinných, kompaktních a precizních produktů a v současnosti je vnímána jako lídr v oblasti udržitelných technologií. Těším se na další urychlení přechodu k udržitelnosti ve všech oblastech našeho působení. Ten zahrnuje naplnění environmentální vize dekarbonizace do roku 2050 a propagaci hodnotové nabídky našich udržitelných produktů a služeb.

Epson má pro udržitelnost skvělý, oddaný, zapálený a vysoce kvalifikovaný tým, takže se těším, až využijeme naše společné znalosti k poskytování udržitelnějších technologií zlepšujících kvalitu života v komunitách a společnostech, které jsou našimi zákazníky po celé Evropě.

Obzvlášť se nemohu dočkat, až ukážeme, jak se zisk a udržitelnost mohou vzájemně doplňovat a jak lze integrací udržitelnosti do podnikových obchodních modelů a programů sladit krátkodobou ekonomiku s dlouhodobými cíli udržitelnosti.