Eva Máchová |
|
UX designér a konzultant online marketingu společnosti FG Forrest |
|
Velmi důležitá je funkční propojenost e-shopu s redakčním systémem vlastního webu. Toto řešení se nám při zvyšování výkonu e-shopu osvědčilo všude bez výjimky. Zákazníci stejně jako v reálném světě vybírají očima. Občas neví, co přesně chtějí a potřebují se inspirovat. Obsah, který vytváříte, jim v tom pomůže. Mít však zvlášť skvělé články na blogu a zvlášť katalog produktů, moc nefunguje. Představuje zbytečnou bariéru. Proto je lepší mít obsah rovnou provázaný s položkami z e-shopu. Na stránkách největšího českého e-shopu s biopotravinami Probio například můžete rovnou z receptů vkládat do košíku zmíněné suroviny. Žádné zdržování s brouzdáním v položkách menu. |
03.07.20-PÁ Klíčové zásady pro úspěšný e-shop |
Systém eLogist eviduje pohyb zboží od objednávky, přes naskladnění, expedici až po doručení zákazníkovi e-shopu. Napojení na ComGate řeší nejen skladové hospodářství, ale rovnou i odesílání nakoupených produktů. Zákazník pak dostává informace o pohybu svého zboží pomocí Edee.one z vlastního e-shopu. Hlavní výhodou je, že se automatizuje celý proces mezi e-shopem a fulfillment centrem. |
02.07.20-ČT Fulfillment v automatizaci logistiky e-shopu |