Jana Opršalová |
|
Výkonná manažerka útvaru Platební komfort a služby ČSOB |
|
Více než 20000 klientů již aktivně využívá k potvrzování svých transakcí novou mobilní aplikaci ČSOB Smart klíč, kterou banka zavedla na podzim roku 2015. Převážná část (43%) je ve věku 30 až 40 let, desítky klientů využívající tuto aplikaci jsou starší 70 let. 85% uživatelů této služby je s jejím fungováním spokojeno - největší výhodu vidí v rychlosti aplikace, jednoduchosti a v odstranění povinnosti přepisování SMS kódu. ČSOB díky této službě zvyšuje pohodlí klientů, kteří zadávají platby v elektronickém bankovnictví velmi často a přepisovat SMS kódy je pro ně zatěžující. |
Významně tím převyšují průměr v celé společnosti, který činí pouze 69%. Podle našich zjištění se jen 8 z 10 lidí domů vrátí pro peněženku, ale každý se vrátí pro zapomenutý mobilní telefon. Ztrátu telefonu také lidé zaregistrují rychleji než případnou ztrátu platební karty či peněženky. |
Při zneužití karty třetí osobou klientům, nad rámec zákona a po rychlém prošetření, vracíme případnou odcizenou částku, a to od posledního zadání PIN. Nálepku lze navíc pojistit včetně mobilního telefonu a dalších osobních věcí, a za 11,50 Kč měsíčně (135 Kč ročně) tak získáte pojištění až do výše 20000 Kč. Výhodou je, že si klient může nálepku přilepit na mobilní telefon či na přívěsek na klíče. Z jakéhokoli předmětu - nejčastěji telefonu - tak lze vytvořit rychlý a pohodlný platební nástroj. Rychlý také díky tomu, že při platbě do 500 Kč nezadáváte PIN. |
02.07.14-ST Bezkontaktní platební nálepky ČSOB |