logo Československá obchodní banka, a. s.
Jana Opršalová

Jana Opršalová

Výkonná manažerka útvaru Platební komfort a služby ČSOB

LinkedIn

Více než 20000 klientů již aktivně využívá k potvrzování svých transakcí novou mobilní aplikaci ČSOB Smart klíč, kterou banka zavedla na podzim roku 2015. Převážná část (43%) je ve věku 30 až 40 let, desítky klientů využívající tuto aplikaci jsou starší 70 let. 85% uživatelů této služby je s jejím fungováním spokojeno - největší výhodu vidí v rychlosti aplikace, jednoduchosti a v odstranění povinnosti přepisování SMS kódu.

ČSOB díky této službě zvyšuje pohodlí klientů, kteří zadávají platby v elektronickém bankovnictví velmi často a přepisovat SMS kódy je pro ně zatěžující.

Významně tím převyšují průměr v celé společnosti, který činí pouze 69%. Podle našich zjištění se jen 8 z 10 lidí domů vrátí pro peněženku, ale každý se vrátí pro zapomenutý mobilní telefon.

Ztrátu telefonu také lidé zaregistrují rychleji než případnou ztrátu platební karty či peněženky.

Při zneužití karty třetí osobou klientům, nad rámec zákona a po rychlém prošetření, vracíme případnou odcizenou částku, a to od posledního zadání PIN. Nálepku lze navíc pojistit včetně mobilního telefonu a dalších osobních věcí, a za 11,50 Kč měsíčně (135 Kč ročně) tak získáte pojištění až do výše 20000 Kč.

Výhodou je, že si klient může nálepku přilepit na mobilní telefon či na přívěsek na klíče. Z jakéhokoli předmětu - nejčastěji telefonu - tak lze vytvořit rychlý a pohodlný platební nástroj. Rychlý také díky tomu, že při platbě do 500 Kč nezadáváte PIN.