Jiří Havlíček |
|
Generální ředitel společnosti Daktela |
|
Za uplynulých šest let jsem v Daktele nasbíral neocenitelné zkušenosti. Díky silnému know-how patříme mezi největší české společnosti poskytující Software as a Service. Nejdůležitější je pro mě neustále inovovat a posouvat se vpřed, přičemž věřím, že lidský potenciál je největší hybná síla. Naší misí je sjednocovat a zpřehledňovat komunikaci mezi firmami a jejich zákazníky a také uvnitř firem samotných. Díky tomu vytváříme skvělou zákaznickou zkušenost. Mezi klienty, kteří v Česku využívají software od Daktely, patří např. PPL, Notino, Rohlik.cz, Košík.cz, Mall.cz, Seznam.cz nebo Allianz. |
Díky našemu technologickému řešení jsme schopni linku 1221 v případě potřeby prakticky okamžitě přenastavit na jakýkoli účel - např. v případě přírodních nebo humanitárních katastrof. Proto můžeme tak snadno a rychle začít poskytovat asistenci příchozím uprchlíkům. A další kroky mohou následovat - nabízí se jednak výraznější rozšíření oblastí, v nichž pracovníci linky mohou být nápomocni - např. zprostředkováním kontaktů na organizace poskytující materiální pomoc, ubytování a další asistenci. Dále pak možnost odpovídat i jiné než telefonické dotazy, např. pomocí chatu či integrací dalších kanálů, jako jsou sociální sítě, nebo napojení kontaktního centra na jakoukoli aplikaci. |
09.03.22-ST Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny |
Na trhu je mnoho technologií, které se pro práci z domova na bázi vzdáleného přístupu dají využívat. Když jsme v rámci rozšiřování kapacit našich operátorů začali řešit zcela nové pozice, které bude možné vykonávat z domova, bylo k tomu nutné najít i vhodné technologické řešení. Jako ideální se pro náš obor BPO jevila technologie WebRTC, ihned jsme začali uvažovat nad její implementací do našich call center. I čeští zaměstnavatelé již pochopili výhody těchto aplikací. |