![]() |
Jiří Hub |
Výkonný ředitel a předseda představenstva společnosti Asseco Solutions |
|
![]() |
Nesmírně nás potěšilo jak toto významné ocenění, tak i slova předních odborníků z oblasti IT, která potvrdila, že nový HELIOS Nephrite skutečně naplňuje naše úsilí a zejména očekávání našich zákazníků. Současně nás však ocenění, jež je v krátké době (HELIOS Nephrite - IT produkt roku 2020) již druhým oficiálním úspěchem našeho nového produktu, velmi zavazuje. Zavazuje nás právě vůči početným řadám zákazníků, jimž systémy z rodiny HELIOS jsou a budou pomocníky a pro které plánujeme další inovace našich původních produktů či produkty úplně nové. |
Jsme opravdu hrdí na skutečnost, že náš nový produkt získal tak prestižní ocenění. To však pochopitelně neznamená, že můžeme usnout na vavřínech. Naopak, ocenění nás zavazuje - i nadále budeme tvrdě pracovat na tom, aby všechny naše produkty dokázaly zaujmout odborníky, kteří je posuzují, nicméně nejdůležitější je, aby byly dokonalými pomocníky pro naše zákazníky. |
V dnešní době, kdy v ČR nezaměstnanost dosahuje výše pouhých 2,3%, se prakticky ve všech oblastech výroby - a nejen výroby - nedostává pracovních sil. Proto zatěžovat zaměstnance rutinními aktivitami, místo kterých by se mohli věnovat důležitějším záležitostem, znamená riskovat konkurenceschopnost své firmy. Například je třeba zmínit oblast zvanou big data. Podniky i fyzické osoby v dnešní době produkují stále větší objemy dat. Ty mohou využít ve svůj prospěch, pokud se naučí se v nich vyznat a zpracovávat je. Právě technologie, které přicházejí s iniciativou Průmysl 4.0, dokáží s velkými daty pracovat a vytáhnout z nich pro podnik a jeho výrobu to podstatné. Nástroje, které dnes máme k dispozici, se dostávají až na úroveň možnosti prediktivní analýzy a posléze umělé inteligence. Mění se i celková podoba informačních systémů, které se dnes vyznačují nejen vyšší uživatelskou přívětivostí, ale i tzv. User Experience - tedy způsobem, jak informační systém konzumujeme a jaký prožitek z toho máme. |
22.10.18-PO ERP podle přání zákazníků |
K vytvoření systému SCS nás inspirovali sami naši zákazníci. Při rozhovorech s nimi nám došla velmi logická skutečnost - odborníkem na konkrétní produkt je především sám jeho výrobce, a to i v případě, že už se tento výrobek nenachází v jeho firmě, ale je používán u zákazníka. Výrobce totiž přesně ví, na základě jakých detailů lze poznat, že u konkrétního stroje bude brzy nutné provést údržbu. Ať už je to nezvykle vysoká teplota, přílišné vibrace, nebo charakteristická kombinace určitých faktorů. Prostřednictvím SCS mohou nyní lidé z výrobních firem tyto vědomosti reálně využít a optimalizovat tak servis a údržbu pro své koncové zákazníky. Využití pro SCS není pouze ve výrobě, nutnost prediktivní údržby vyvstává i v mnoha odlišných oblastech - od automatu na kávu až po lidský organismus - tedy v medicíně. Zavedením prediktivní údržby ve kterékoli oblasti si ušetříme problémy vyplývající z neznalosti skutečností, ale na druhé straně i lidské kapacity, které by například neustále zbytečně kontrolovaly stav. |
Jsem velmi šťastný, že přicházíme s takto moderním řešením právě nyní, kdy je cloud computing jedním z nejaktuálnějších trendů. Do podnikové sféry přináší dvě naprosto zásadní výhody - méně starostí s provozem IT a flexibilní řízení nákladů na výpočetní techniku. To dává podnikům možnost se soustředit na svůj byznys, což je zejména v segmentu malých firem a účetních firem naprosto zásadní. |
19.09.14-PÁ ERP HELIOS One přichází na český trh |