![]() |
Jiří Mach |
Jednatel společnosti Enehano Solutions |
|
![]() |
Kvalitní data a využívání AI jsou propojené nádoby, to je čím dál tím evidentnější. Společně přinášejí inteligentní automatizaci, vyšší efektivitu i lepší zákaznickou zkušenost. Na strategickou roli dat a jejich efektivní propojení s AI ve firemních procesech se proto letos na Digital Transformation Summitu obzvlášť zaměříme. Návštěvníci se mohou těšit na nejnovější případové studie a poznatky z praxe. |
10.04.25-ČT Jak data a AI mění budoucnost byznysu |
Cílem letošního Digital Transformation Summitu je inspirovat reálnými zkušenostmi úspěšných firem z různých segmentů ekonomiky. A to ať už člověk pracuje v obchodu, zákaznickém servisu, marketingu, IT nebo na back office. |
25.03.25-ÚT Digitální transformace a využití AI v praxi |
Salesforce hodně investuje do rozvoje AI platformy, ale prioritně se věnuje hojněji využívaným jazykům. Právě na obohacení slovní zásoby o češtinu a další jazyky našeho regionu a dobrou uživatelskou zkušenost se zaměřujeme v našem řešení. |
Podobně jako Basecamp chceme především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, financích, marketingu, zákaznickém servisu nebo IT. Přestože se event bude konat online, nepřijdou účastníci ani o networking. Ten bude probíhat přes platformu Confer-O-Matic, kde se bude možné účastnit různých přednášek i networkingu s experty a speakery. |
Kontaktní centra jsou jedním z míst, která současný stav prověřuje ve firmách nejvíce. A ukazuje se, že nebývalý nápor zákazníků v kombinaci s nepřipraveností na práci operátorů z domova, firmy často nezvládají. Většina firem nemá kontaktní centra postavená tak, aby zaměstnancům umožňovala práci z domova s počítačem a telefonem. To je problém obzvlášť teď, když jsou jejich centra přetížená. Náš tým se řadu let věnuje digitální transformaci a automatizaci byznysu, proto jsme se rozhodli nabídnout pomoc firmám s přetíženými kontaktními centry právě touto cestou. |