logo IBA CZ, s.r.o.
Martin Duben

Martin Duben

Vedoucí CRM oddělení společnosti IBA CZ

LinkedIn

Společnosti si uvědomují, že je zapotřebí mít specializovaný systém. V budoucnu bude životně důležité řídit složitější a emocionální typy vztahů a správně klasifikovat zákazníky. Musí být identifikovány všechny relevantní typy vztahů a budou muset být modelovány indikátory, které umožní klasifikaci zákazníků do typů vztahů. Odhaduji, že v následujících letech budou tato konkrétní řešení šitá na míru stále populárnější.

Začneme se setkávat se CRM specifickými pro taková odvětví, jako je eCommerce nebo prodej nemovitostí. Je pravděpodobné, že během pěti až deseti let se CRM již vůbec nebude vyskytovat samostatně, nýbrž jako součást průmyslově specifických řešení.

Situace malých podniků je zpravidla velmi jednoduchá, pokud se jedná o výběr softwaru. Musí splňovat několik kritérií. Je nutné, aby byl cenově dostupný, měl by jim být schopen pomoci právě tady, právě teď. Nemělo by se jednat o nic přehnaně komplikovaného.

Jsou zde kladeny velké nároky na správu a údržbu a samozřejmě také dostupnost, která je nutná ve dne v noci.