![]() |
Martin Jedlička |
Vedoucí marketingu společnosti Asseco Solutions |
|
![]() |
Ačkoliv mluvíme k firemní klientele, tak se snažíme využívat prvky známé především z B2C komunikace. Proto ani v naší kampani nechybí emoce a vtip, pomocí kterých ukazujeme výhody našich systémů. Před spuštěním kampaně jsme si důkladně otestovali naši kreativu a aktuální video baví diváky ještě víc, než předchozí. Tomu také odpovídají první čísla, která pozorujeme. Naše kampaň je cílena na vybrané skupiny populace a jim je přizpůsoben i výběr médií. Naším cílem není zasáhnout masy, ale lidi, kterým je blízký náš humor a kterým naše systémy mohou přinést prospěch. |
01.11.16-ÚT Úspěšný podnikatel Krach - proč asi? |
V dnešní době jsou lidé obecně zvyklí spíše sledovat, než číst. A vtip a nadsázka vždy mluví k budoucímu zákazníkovi přesvědčivěji, než dlouhé vážné vysvětlování, co mu produkt přinese. Ostatně - rozkaz zněl jasně - kampaň musí být vtipná, kreativní a srozumitelná a hlavně jiná, než všechny předchozí. |
03.11.15-ÚT Vtipné video skeče HELIOS pobaví i poučí |