Martin Novák |
|
Obchodní ředitel společnosti DATASYS |
|
DATASYS vždy nabízí zákazníkům ta nejlepší ICT řešení. Proto, když jsme se rozhodli posílit v oblasti Data Management Systémů, sáhli jsme po platformě CIRCULARO. Ta je navíc velmi variabilní, což nám umožní nabízet řešení šitá na míru novým i stávajícím zákazníkům. |
20.02.17-PO Moderní digitální kancelář bez šanonů |
Soutěž Vizionář se zaměřuje na úspěšné projekty, které se již osvědčily v praxi, což je přesně případ našeho Chatbotu. Náš nástroj šetří firmám lidskou kapacitu na zodpovídání stále se opakujících problémů a lidé se pak mohou věnovat něčemu produktivnějšímu. Chatbot od DATASYSu již využívá například helpdesk společnosti Dell, která je vyhlášená důrazem na kvalitu své zákaznické podpory. V současnosti DATASYS s firmou Keboola vyvíjí bota pro usnadnění napojování datových zdrojů do cloudové platformy Keboola Connection. |