Martina Koutníková |
|
Chief Marketing Officer společnosti KPCS CZ |
|
Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš.cz. Šetření náklady je zřejmé. |
Jsme rádi, že jsme mohli podpořit dobrou věc. Naše firma je známá jednak sportovním fanouškovstvím, jednak tím, že mezi našimi zaměstnanci je řada aktivních sportovců. Důvod našeho partnerství byl však u kryahtlonu trochu jiný a velmi emotivní. |
Jsme nadšeni zájmem, který produkt vyvolává, a není tedy divu, že se workshop protáhl o téměř dvě hodiny vzhledem k odborným dotazům zájemců. Vzhledem k zájmu jsme přesvědčeni, že tento produkt má před sebou opravdu slibnou budoucnost, a proto již máme připravenou jeho mapu rozvoje až do roku 2017. To ale samozřejmě neznamená, že pokud některý ze zájemců bude preferovat jiné funkcionality, že jeho potřeby neuspokojíme i mimo náš plán. Naopak, pro nás jsou zákazníci partnery a i díky jejich požadavkům se produkt neustále rychle rozvíjí. |
Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků, protože právě díky ní může naše společnost takovým způsobem růst. Uvědomujeme si také, jak skvělé zaměstnance máme a děláme vše pro to, aby byli v naší společnosti spokojeni. Zároveň víme, jak je důležité poskytovat současným a novým zaměstnancům možnost dalšího rozvoje, což realizujeme přes náš vzdělávací systém Algouniverzity. Všestranný rozvoj zaměstnanců a jejich spokojenost je pro nás prvořadá a jsme rádi, že se nám daří zaměstnávat skutečně špičkové odborníky a talenty. |
01.08.14-PÁ ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců |
Domnívám se, že se naší společnosti podařilo vyvinout produkt, který jednak díky svému unikátnímu modulárnímu řešení, uživatelsky přívětivému prostředí, ergonomii, stabilitě, a jednak díky prokazatelným úsporám, které společnostem přinese, vyplní mezeru na trhu a stane se vyhledávaným produktem. Již dnes, pár měsíců po uvedení na trh, má společnost referenční zákazníky, a brunch jen potvrdil, jaký zájem produkt budí. Chtěli bychom i touto cestou poděkovat všem za zpětnou vazbu, která povede k dalšímu rozvoji produktu. |
23.06.14-PO AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu |