Michal Pavlorek |
|
E-commerce ředitel společnosti eD system a.s. |
|
Víkendovou plánovanou odstávkou, která proběhla v červenci, jsme migrovali zákaznická data do jednotného systému a z toho důvodu jsme omezili obchodování v Česku i na Slovensku. Při migracích jsme narazili na několik nesrovnalostí, které jsme hned v průběhu následujících dní intenzivně s našimi zákazníky řešili a v této chvíli již obchodujeme standardně. |
Jako zákaznicky orientovaná firma se chceme k našim zákazníkům chovat zcela osobně, přestože jich je skutečně velké množství. S pomocí CRM systému máme možnost lépe naplnit jejich očekávání. Víme, o jaké produkty se zajímají a které komunikační kanály upřednostňují. Díky tomu jsme jim připraveni nabídnout formou personalizovaných webů nebo relevantního oslovení ve správnou chvíli přesně cílenou a prakticky neodmítnutelnou nabídku. Cíl je přitom jediný - spokojený zákazník. Integrujeme CRM se stávajícími systémy a rozšiřujeme řadou inovativních nadstavbových řešení, proto jsme jako dodavatele vybrali CCV Informační systémy. |