Milan Švácha |
|
Jednatel společnosti Casablanca INT |
|
Není žádným tajemstvím, že jsme pro naši společnost již nějakou dobu hledali silného strategického partnera, který by telekomunikační divizi dokázal rozvíjet tak, aby bylo vyhověno současným dynamickým a rychle se rozvíjejícím potřebám telekomunikačních služeb ve firemním segmentu. Prodej naší telekomunikační divize byl veřejně avizován již v létě 2018, a to jednomu z našich dlouholetých obchodních partnerů. K realizaci této akvizice však nakonec z technických důvodů nedošlo. Pro společnost WIA jsme se rozhodli po několika jednáních na osobní úrovni a dali jsme jí přednost mezi jinými zájemci mimo jiné i pro její osobní přístup a cílený důraz na efektivitu. Proto věříme, že WIA zajistí našim dosavadním zákazníkům perfektní kvalitu služeb a nadstandardní zákaznický servis. |
Naše společnost chce svým zákazníkům poskytovat vždy co nejbezpečnější připojení k Internetu. A v dnešní době, kdy velmi často čelíme internetovým útokům, je proto nanejvýš důležité využít všech dostupných ochranných nástrojů a prostředků k ochraně a obraně infrastruktury. Casablanca vždy dbala na bezpečnost vlastní sítě a projekt FENIX nám v tomto směru umožňuje posunout se do nejvyšší úrovně současné národní bezpečnostní strategie. |
Chtěl bych znovu podotknout, že celé záležitosti je nám skutečně velmi líto, byť se stala zaviněním třetí osoby, nicméně zasáhla naše zařízení a litujeme škod našich zákazníků i chápeme jejich rozhořčení. Proces náhrady všech ztrát je nyní v rukou pojišťoven a právníků, a proto jej ani při nejlepší vůli nelze nyní nějak blíže komentovat či dokonce přesně vyčíslit celkovou sumu. Na vyčíslení škod a ušlých zisků jednotlivých konkrétních klientů, kteří byli touto situací zasaženi, s nimi osobně pracujeme, scházíme se a výsledky požadavků řešíme individuelně. Otázka náhrady je však také otázkou privátní, mezi dvěma smluvními stranami, a proto ji nebudeme, a ani nám nepřísluší, řešit konkrétně na veřejnosti přes média či pomocí komentářů třetích stran. |
Jsme si naprosto a plně vědomi vážnosti nastalé situace, a chceme informovat nejen naše klienty, ale i širokou odbornou veřejnost, že celý tým společnosti Casablanca INT dělá v posledních 36 hodinách vše pro to, aby se provoz všech zasažených zařízení obnovil v co nejkratší realisticky možné době. Prosíme ty klienty, jichž se situace týká, aby kontaktovali svého obchodníka, a chci je osobně ubezpečit, že jsme připraveni řešit jejich dočasnou ztrátu dat a způsobené provozní problémy vždy individuálně s co nejlepším přístupem. |