logo Shoptet s.r.o.
Samuel Huba

Samuel Huba

CEO společnosti Shoptet

LinkedIn

Naše české e-shopy rostly v obratu o čtvrtinu na necelých 45 miliard korun. To je rychleji než celý trh, který se zvětšil o zhruba jedenáct procent na 218 miliard korun. Výsledky nás těší i proto, že většina protiepidemických opatření odezněla, a lidé již nebyli na e-shopy tolik vázáni, protože mohli nakupovat i v kamenných prodejnách.

8 z 10 nových e-shopů vzniklo v roce 2021 na Shoptet platformě. Na nakupování na e-shopech si lidé během posledních let zvykli. Jsou pro ně v řadě věcí pohodlnější. Jednoduše si věci pořídí z pohodlí domova a nemusí nikam jezdit. Zároveň mají dostatek času na to, aby si nákup dobře promysleli.

Velkou výhodou je pro ně také skutečnost, že si mohou jednoduše porovnat ceny produktů u jiných prodejců a ušetřit.

Naším cílem je pomáhat posouvat byznys našeho zákazníka tak, aby byl schopen svým klientům dopřát prvotřídní servis za zlomek vlastní časové i finanční investice. Chceme být partnerem jak pro menši nezávislé značky, tak pro střední a velké společnosti.

Nabízíme výrazné zjednodušení procesů a celkově snazší ovládání. Spolu s možností přizpůsobit design tak mohou naši klienti efektivně budovat svou značku.

Za první rok svého fungování získala naše služba již 40 klientů, mezi které patří značky jako Jablotron, Svijany, Penny, Xiaomi, Kulina a další. Jsme rádi, že můžeme nabídnout řešení Shoptet Premium i pro ty nejnáročnější klienty.