Vojtěch Vojík |
|
Obchodní ředitel společnosti DataSpring |
|
Analogie města vznikla při tvorbě obsahové strategie nového webu. Nechtěli jsme pouze zobrazit výčet poskytovaných služeb, ale ptali jsme se, co by na webu chtěli vidět jeho návštěvníci. Spolu s obchodním týmem jsme analyzovali problémy, se kterými se při představování výhod transformace IT do cloudu nejčastěji potýkají a přišli jsme na to, že je problémem právě velká komplexita. |
27.03.20-PÁ Cloudové služby jako analogie na život ve městě |
Mým hlavním úkolem je vdechnout život naší obchodní strategii, která s ohledem na aktuální tržní situaci rezonuje s potřebami našich zákazníků. Naším primárním cílem je mít především spokojené zákazníky. Těším se na to, že budeme inspirací, jak dělat IT ve 21. století. Veškeré nabízené služby provozujeme výhradně z vlastních datových center postavených dle certifikace TIER III, která ve střední Evropě patří k technologické špičce. V tuto chvíli jsme významný provider cloudových řešení a v tomto trendu chceme pokračovat. Vše podřizujeme tomu, abychom udrželi dosavadní tempo růstu. |
06.10.17-PÁ Vojtěch Vojík - nový obchodní ředitel DataSpring |