logo Dimension Data Czech Republic a.s.
Zbyszek Lugsch

Zbyszek Lugsch

Solutions and Business Development Director společnosti Dimension Data Czech Republic

LinkedIn

Naše největší instalace čítá cca 2200 operátorů a nejmenší kontaktní centrum jich má pouze 5, což svědčí o vysoké univerzálnosti řešení a boří mýty, že kontaktní centra jsou jen pro velké společnosti.

Největší instalovanou bázi operátorů, cca 5000, provozujeme na technologii společnosti Genesys. Jsme jejich zlatým partnerem a navíc z pohledu dodávky máme jako jediní v České republice k dispozici certifikované odborníky na implementace.

Zákazníci poskytují firmám ohromné množství dat, a to jak prostřednictvím telefonní komunikace s operátory kontaktního centra, tak i prostřednictvím dalších kanálů včetně sociálních médií, SMS, elektronické pošty nebo chatu.

Tato data jsou velmi důležitá pro firmy, které chtějí při svém podnikání zohledňovat individuální potřeby zákazníků.

Díky FlowMonu získala Kofola nástroj, jak těchto cílů dosáhnout. FlowMon významně rozšíří možnosti Kofoly v oblasti analýzy provozu v síti a v důsledku sníží čas i náklady nutné na odstraňování bezpečnostních a konfiguračních problémů.

Vzdělávání je veličina, která posouvá hranice ve všech oblastech lidského působení a pro informační technologie to platí dvojnásobně. Rychlost změn je natolik urputná a množství nových informací natolik rozsáhlé, že pravidelné doplňování znalostí je dnes již nezbytnou součástí každého IT profesionála.

I proto jsme se rozhodli spustit naší vlastní vzdělávací akademii, která využije zkušenosti našich expertů a zdarma rozšíří znalosti interních firemních IT týmů.

Otázka tedy nestojí v rovině zda, ale kdy NGW zavést. Naneštěstí se někteří HR odborníci vyjadřují i v tom smyslu, že včera bylo pozdě. Zavedení by přitom nemělo být násilné, ideální je využití pozitivního efektu sněhové koule pomocí pokrokových zaměstnanců, kteří na základě reálných situací dokáží pro myšlenku NGW nadchnout ostatní kolegy.