Pohodlný vícekanálový prodej je spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost. Zákazníci chtějí pohodlně nakupovat tam, kde právě jsou - v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i e-shopu.
Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí a zákazníci je přestávají vnímat odděleně, berou je jako jeden celek. Je normální objednat si zboží online a následně si jej vyzvednout na pobočce, stejně tak je normální přijít do obchodu a zjistit, že i když tam daný produkt nemají, mají ho jinde a pošlou mi ho domů.
"Největší výzvou současného retailu je plynulý přechod do plnohodnotného omnichannel byznysu. A to proto, že to zákazník tak chce. Zákazník dnes neřeší, jestli nakupuje online v e-shopu, mobilní aplikaci či stojí v kamenném obchodě. Chce mít konzistentní informace, nabídku a možnosti napříč všemi kanály. Vícekanálový přístup je zkrátka realitou dneška a stává se naprostou nutností pro budoucnost," říká Ondřej Dědina, ředitel společnosti MIBCON.
Boom internetového byznysu svého času sváděl k představám, že vše bude online a doba kamenných prodejen je u konce. Čas ale ukázal, že zákazníci chtějí spíše pestrou a jednotnou nabídku v řadě možností nákupu. Firmy pak nemají jinou možnost, než se přizpůsobit.
Nabídky na míru
Moderní technologie zásadně proměňují způsob kontaktu se zákazníky. Umějí vytvářet svět zážitků a zkušeností přizpůsobených na míru.
Podle aktuální studie Accenture Technology Vision 2019 může být přizpůsobení se zákaznickým požadavkům na míru a jejich dodávka v reálném čase obrovskou možností získání konkurenční výhody. Studie doporučuje nahlížet na každou příležitost jako na individuální a momentální trh okamžiku.
Zkušenosti společnosti MIBCON ukazují, že již dnes se každý pátý prodejce vážně zajímá o nákup technologií, které umožňují sestavovat nabídky zákazníkům zcela na míru.
Nejmladší spotřebitelská generace, mileniálové, je dokonce od prodejců vyžaduje.
Článek MIBCON a.s. ze dne pátek 22. března 2019
MIBCON Group zastřešuje holdingovou strukturu skupiny firem MIBCON
Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru
Konzultační společnost MIBCON DIMA rozšiřuje skupinu MIBCON
Chytré sklady pomáhají řešit nedostatek zaměstnanců v logistice
Ochrana soukromí a dat pro SAP
Podniková IT řešení s dvacetiletou historií
20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení
Omnichannel je největším trendem v retail byznysu
Digitální transformace a strojové myšlení zvyšuje efektivitu výroby
Personalizované nabídky pro vánoční nákupy na míru
Nezastupitelná role SAP Hybris Commerce v moderní obchodní společnosti
Děčínské vývojové centrum mib:lab přispívá k regionálnímu rozvoji
Jak lépe poznat přání a potřeby zákazníků
Vývojové centrem mib:lab nabírá další zájemce o technické vzdělávání
Vývojové centrum mib:lab spolupracuje s absolventy a studenty technických škol v Děčíně
IT řešení pro řízení skladů a optimalizaci zásob pomáhá eshopům
Správa služebních cest v mobilu pro SAP uživatele
Kvalitní IT řešení pomáhá zajistit vysokou úroveň firemní bezpečnosti
IT odborníků je stále málo a poptávka po nich poroste
MIBCON získává nové kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem
Dokonalé vyhodnocování výkonnosti prodeje v retailu
Big Data mění celý inovační proces
MobileIdea - soutěž o nejlepší nápad firemní mobilní aplikace
Mibcon jako první v ČR s certifikací pro SAP HANA
Podzimní úterky na MIBCONu 2013
Nadační fond Klíček s podporou Mibconu
Trendy v zákaznických systémech pro utility
Identifikace nespolehlivého plátce DPH v SAP
Mobilní informační systémy s integrací do podnikového ERP
MIBCON členem aliance vedoucích SAP dodavatelů pro Čechy a Slovensko
Cena poroty IFMA CZ pro MIBCON za projekt v oblasti facility managementu