MIBCON implementoval pro společnost Electro World řešení, které zdokonaluje její věrnostní program a zvyšuje komfort zákazníků. Jde o jdenu z prvních retail implementací SAP BW on HANA v Česku.
"Pro získání zákazníka není dnes důležitá pouze cena, ale jsou důležité i doplňkové služby a díky novým technologiím se stávají efektivnější. Electro World patří mezi průkopníky této vize a investuje do nových technologií. Zároveň si je třeba uvědomit, že jsme na začátku cesty. Bez intenzivní spolupráce našich společností by nebylo možné implementovat celý systém za 9 měsíců," říká Jan Holík, ředitel společnosti MIBCON.
Na základě byznys požadavku společnosti Electro World MIBCON použil řešení SAP Business Warehouse on HANA. V rámci technické architektury tvoří jádro celého systému a řadí se mezi kritické aplikace. Celý systém pak využívá technologii Intel Xeon, která je rychlá, optimalizovaná pro SAP HANA a umožňuje zpracovávat miliony transakcí v reálném čase. Vedoucí obchodních domů Electro World jsou tak na základě reálných dat schopni vyhodnocovat výkonnost prodeje a ihned reagovat na aktuální situaci.
Má to samozřejmě návaznost i na nákupní oddělení, které je schopno optimalizovat nákupní proces a vytvářet jakékoli akce na již naskladněné zboží. Díky využívání informací o nákupech zákazníků v reálném čase dochází také ke zkvalitnění poskytování služeb v rámci věrnostního programu. Než zákazník příjde ke kase, vše je připraveno k platbě. Současně také dochází k blokaci jeho uplatněných (věrnostních) bodů.
Ihned po zaúčtování nákupu zákazník obdrží SMS se stavem svého konta a možnostmi slev. To, že jsou evidovány veškeré nákupy s věrnostní kartou v praxi znamená, že zákazník nemusí mít účtenku k dispozici v rámci reklamace.
Zpracovávat pokladní účtenky není jistě nic nového. Nový je způsob a přístup ke zpracování těchto dat - hledání jejich závislostí prakticky v reálném čase.
Díky této technologii může prodavač se zákazníkem komunikovat v personifikované podobě. Jeho webová konzole obsahuje veškeré informace o stavu bodového konta zákazníka, jeho předchozích nákupech a umožňuje tak zvýšit a zefektivnit prodej.
Článek MIBCON a.s. ze dne pátek 15. července 2016
MIBCON Group zastřešuje holdingovou strukturu skupiny firem MIBCON
Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru
Konzultační společnost MIBCON DIMA rozšiřuje skupinu MIBCON
Chytré sklady pomáhají řešit nedostatek zaměstnanců v logistice
Ochrana soukromí a dat pro SAP
Podniková IT řešení s dvacetiletou historií
20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení
Omnichannel je největším trendem v retail byznysu
Digitální transformace a strojové myšlení zvyšuje efektivitu výroby
Personalizované nabídky pro vánoční nákupy na míru
Nezastupitelná role SAP Hybris Commerce v moderní obchodní společnosti
Děčínské vývojové centrum mib:lab přispívá k regionálnímu rozvoji
Jak lépe poznat přání a potřeby zákazníků
Vývojové centrem mib:lab nabírá další zájemce o technické vzdělávání
Vývojové centrum mib:lab spolupracuje s absolventy a studenty technických škol v Děčíně
IT řešení pro řízení skladů a optimalizaci zásob pomáhá eshopům
Správa služebních cest v mobilu pro SAP uživatele
Kvalitní IT řešení pomáhá zajistit vysokou úroveň firemní bezpečnosti
IT odborníků je stále málo a poptávka po nich poroste
MIBCON získává nové kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem
Dokonalé vyhodnocování výkonnosti prodeje v retailu
Big Data mění celý inovační proces
MobileIdea - soutěž o nejlepší nápad firemní mobilní aplikace
Mibcon jako první v ČR s certifikací pro SAP HANA
Podzimní úterky na MIBCONu 2013
Nadační fond Klíček s podporou Mibconu
Trendy v zákaznických systémech pro utility
Identifikace nespolehlivého plátce DPH v SAP
Mobilní informační systémy s integrací do podnikového ERP
MIBCON členem aliance vedoucích SAP dodavatelů pro Čechy a Slovensko
Cena poroty IFMA CZ pro MIBCON za projekt v oblasti facility managementu