Webová aplikace HelpDesk od společnosti NAVERTICA pomáhá firemním uživatelům se správou a řízením požadavků v rámci specifických vnitropodnikových procesů. Běží na ASP.NET a je použitelná na počítačích i mobilních zařízeních.
Řešení je vyvinuto na základě vlastní aplikace, kterou NAVERTICA používá jako výkonný řídicí a statistický nástroj evidence a realizace požadavků na službu. Je tak obohaceno o bohaté zkušenosti z vlastního užívání v praxi.
HelpDesk je určen pro komunikaci externích či interních služeb. Při vývoji byly zohledněny požadavky na funkcionalitu - jak z pohledu poskytovatelé, tak externích zákazníků.
HelpDesk slouží k řízení požadavků ve všech oblastech, kde vystupuje dvě a více stran, mezi kterými existuje vztah zadavatel - řešitel. Zadavatel formuluje požadavky (tikety) na provedení úkolů, služeb (např. servis), nebo jiných druhů požadavků a předává je řešiteli k vyřízení. Aplikaci lze využít pro správu externích požadavků od zákazníků, případně i pro zpracování interních činností uvnitř společnosti.
Řešitelů jednoho požadavku může být více a komunikace mezi nimi při jeho plnění může být obsáhlejší. Proto aplikace umožňuje oddělit interní neveřejnou komunikaci při řešení požadavků u daného tiketu. Vše je tak na jednom místě a přitom zůstává přehledné i pro externího zákazníka, kterého zajímá především až výsledek procesu.
Výhodou HelpDesku je jeho webová platforma s podporou většiny běžně používaných webových prohlížečů. Tím je zajištěna dostupnost řešení nejen pro osobní počítače, ale také pro mobilní zařízení (tablet, chytrý telefon) bez nutnosti využívání jakékoliv další externí aplikace.
Filtrovaný přehled tiketů lze jednoduše a rychle exportovat do aplikace Microsoft Excel pro další zpracování. Přehledný datový model SQL databáze nabízí možnost tvorby pokročilých reportů a vyhodnocení prováděných služeb.
HelpDesk - klíčové vlastnosti:
Článek NAVERTICA a.s. ze dne středa 10. února 2016
Digitalizace výroby s ERP řešením Microsoft Dynamics 365 Business Central - obchodní snídaně
Snadná správa uživatelských práv v Microsoft Dynamics NAV
Novinky v Microsoft Dynamics NAV 2017 z pohledu klíčového uživatele
Vytěžování dat z dokumentů přímo do Microsoft Dynamics NAV
Řešení pro týmovou spolupráci - Document Management - webinář
Kamil Sáček získal opět prestižní ocenění Microsoftu
Profesionální školení pro Microsoft Dynamics a další informační systémy
Servis a práce v terénu s Dynamics CRM 2016
Optimalizace daní formou dvojích odpočtů - WEBINÁŘ
NAVERTICA působí na trhu podnikových informačních systémů již 25 let
KBA-Grafitec efektivně řídí firemní dokumenty s NaverticaPoint
Efektivní správa a řízení požadavků s NAVERTICA HelpDesk