Microsoft Dynamics CRM je nyní nově k dispozici ve verzi Online 2016. Vydaná aktualizace přináší především řadu vylepšení a nových funkcí v prostředí, které je již dobře známé uživatelům verzí CRM 2013 a 2015.
Nejvýraznější změnou je přidání modulu Field Service pro efektivní práci týmu zákaznické podpory, poskytování servisu a práci výjezdových pracovníků včetně řízení jejich práce v terénu. Microsoft tak rozšiřuje řešení Dynamics CRM o servisní rozhraní, které zpřehlední nejen plánování zdrojů, ale také zefektivní poskytování servisu a celkově zákaznické podpory.
Aktualizace Dynamics CRM 2016:
Microsoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), které zvyšuje produktivitu prodeje a efektivitu marketingu, poskytuje nástroje pro business intelligence a správu kampaní. Umožňuje cloudové, místní nebo hybridní nasazení.
NAVERTICA dodává oborová řešení vyvinutá na platformě Dynamics CRM a pokrývá tak specifické požadavky oblastí jako je výroba, služby a obchod obecně.
Článek NAVERTICA a.s. ze dne úterý 12. července 2016
Digitalizace výroby s ERP řešením Microsoft Dynamics 365 Business Central - obchodní snídaně
Snadná správa uživatelských práv v Microsoft Dynamics NAV
Novinky v Microsoft Dynamics NAV 2017 z pohledu klíčového uživatele
Vytěžování dat z dokumentů přímo do Microsoft Dynamics NAV
Řešení pro týmovou spolupráci - Document Management - webinář
Kamil Sáček získal opět prestižní ocenění Microsoftu
Profesionální školení pro Microsoft Dynamics a další informační systémy
Servis a práce v terénu s Dynamics CRM 2016
Optimalizace daní formou dvojích odpočtů - WEBINÁŘ
NAVERTICA působí na trhu podnikových informačních systémů již 25 let
KBA-Grafitec efektivně řídí firemní dokumenty s NaverticaPoint