Ness Technologies - globální poskytovatel služeb v oblasti business řešení a informačních technologií, dokončil nový systém MS Dynamics CRM v Cestovní kanceláři FISCHER, a.s.
Systém, který bude používat 240 pracovníků, poskytne efektivnější správu zákazníků s důrazem na aktivní prodej. To přinese významné zlepšení nabídky služeb a produktů pro přibližně 150 tisíc zákazníků, kteří každoročně s CK FISCHER, cestují. Projekt v hodnotě 7 milionů korun zahájili odborníci Ness v září 2009 a do ostrého provozu spustili už letos v březnu. Rostoucí nabídka služeb a zvyšující se počet klientů napomohly CK FISCHER, k rozhodnutí rozšířit svůj dosavadní informační systém o komplexní CRM řešení. K tomu si CK FISCHER, vybrala společnost Ness, která má unikátní know how a jeden z největších týmů expertů na CRM v ČR.
Své zkušenosti nyní uplatňuje i v oblasti cestovního ruchu, kde umožní plně využívat efektivní správy zákazníků i vnitřní komunikace pro aktivní a především cílenější prodej. Nový CRM systém přináší CK FISCHER velice účinné sloučení dříve rozdělených systémů pro správu nabízených produktů, zákaznických informací (včetně historie komunikace se zákazníkem), prodeje linkových letenek a doplňkových služeb.
"CK FISCHER realizuje prodej vlastními pobočkami, franšízami a s pomocí partnerské sítě. Systém pro řízení vztahů se zákazníky implementovaný společností Ness nám otevírá nové možnosti při práci se zákaznickými informacemi při prodeji v pobočkách i v call centru," říká ředitel prodeje CK FISCHER Petr Švarc a pokračuje : "Naši pracovníci získali nástroj pro rychlé rozpoznání zákazníka, pochopení jeho preferencí a tedy pro nabídku nejvhodnějších zájezdů. To jednoznačně povede ke spokojenějším zákazníkům i zvýšení prodeje."
Ness zaujímá přední místo v počtu CRM implementací v regionu střední a východní Evropy. V České republice disponuje týmem, který má za sebou rozsahem i komplexností nejvýznamnější CRM implementace. Počet jejich uživatelů už překročil 1200.
"CK FISCHER získal efektivní nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, s jednotnou datovou základnou. Umožní zkvalitnit analýzu zákazníků, velice dobře na ně cílit a zvýšit prodej zájezdů i dalších služeb. Ness tímto projektem potvrzuje své výsadní postavení v oblasti CRM řešení," komentuje projekt Mirko Kalous, generální ředitel společnosti Ness Technologies v České republice a dodává : "O úspěšném nasazení systému MS Dynamics CRM svědčí i ocenění Microsoft Awards 2010 Finalist v soutěži o nejlepší implementaci řešení pro zákazníky v ČR. Z úzké spolupráce se společností Microsoft těží vždy náš zákazník a my tím posilujeme svou pozici dlouhodobého strategického partnera pro CRM řešení."
Článek NESS Czech s.r.o. ze dne čtvrtek 29. dubna 2010
Martin Silvička - nový generální ředitel NESS Czech
Digitální transformace s podporou Xpertdoc
Sovereign CRM posiluje kompetence Ness na platformě Salesforce
Ness je připraven k zavedení komplexní elektronizace zdravotnictví v Česku
Komplexní elektronizace zdravotnictví na Slovensku
Nový účtovací systém předplacených služeb O2
Studenti izraelské univerzity navštívili NESS Czech
PAPCEL inovuje svůj informační systém řešením SAP S/4HANA
O2 Slovakia inovuje obchodní a obslužné kanály pro obchod a péči o zákazníky
Nákupka srovnává ceny zboží v supermarketech
Ness BI Factory má ocenění Microsoft Awards 2015
Ness i letos pokračuje v naplňování konceptu společenské odpovědnosti
Jan Vachuda posiluje tým kybernetické bezpečnosti Ness Technologies
Know-how a zkušenosti o programovacím jazyku COBOL pro studenty VŠ
Američtí majitelé Ness Technologies věří inovativnímu potenciálu českých IT odborníků
Dynamický biometrický podpis pro digitalizaci firemních procesů
SAP ERP pomáhá řídit firemní procesy společnosti Daikin
SAP řešení pro bulharské železnice dodá Ness Technologies
Cloudové služby Office 365 pro Barrandov Studio
Online kurz o cloudových aplikacích
Ness představuje nová ICT řešení pro zdravotnictví a energetiku
IS EkoNess: řešení pro správu agendy životního prostředí
eArchive: metodika dlouhodobé digitální archivace
xTender snižuje náklady a zátěž obcí při veřejných zakázkách
Mobilní řešení pro měření a on-line vyhodnocování slalomu ve třech českých lyžařských centrech
Ness posiluje v oblasti cloudových řešení
Miroslava Zálešáková posiluje management finaní Ness Europe
Ness posiluje divizi Finance a kompetenci pojišťovnictví
Powel ELIN: datová centrála pro ČEZ Měření
Smart Messaging Server: informování pacientů pomocí SMS
MS Dynamics CRM v CK FISCHER
Oracle E-Business Suite pro Teva Czech Industries dodává Ness Technologies
Ness a LYNX vítězi první vlny slovenského projektu Elektronických služeb zdravotnictví
Ness Technologies kupuje Gilon Business Insight
Milan Sameš, nový prezident Ness
Ness vybuduje pro ČÚZK registr územní identifikace, adres a nemovitostí
Jiří Mědílek ve společnosti Ness nově vede divizi Finance
Ness je po čtvrté za sebou mezi nejlepšími českými firmami
Petr Kamínek řídí v Ness Business Intelligence
Zákaznický tým společnosti Ness má nového dirigenta
Miroslav Špaček, nový finanční řediel Ness
Jaroslav Salva bude odpovědný za řízení strategického partnerství s Microsoftem
Ness soustřeďuje ve svých týmech stále více špičkových odborníků
Starost o odborníky Ness převzal nový ředitel
Nové kompetenční centrum Ness vznikne pod dohledem Marka Fleisnera
Rozvoj znalostí a řešení v Nessu bude řídit Roman Kamarýt
Ness má novou personální ředitelku
NESS chce růst i novými službami
Corum realizovala prodej Logos firmě Ness Technologies
Ness Technologies oznámila finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2008