Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný projekt výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu.
Řešení NEWTON Speech Analytics (NSA) vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace.
Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru.
Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.
Běžným nástrojem pro kontrolu kvality hovorů jsou klasické náslechy. Tak je ale možné zkontrolovat přibližně 10% hovorů. Abyste získali přesnější analýzu, je nutné poslechnout daleko větší procento komunikace. To znamená využívat větší počet manažerů kvality (náslechářů), což v důsledku znamená vyšší náklady pro klienta.
Naproti tomu s využitím převodu hlasové komunikace do textu lze provádět kontrolu kvality všech hovorů s 90% přesností a s podstatně nižším počtem náslechářů, tedy s úsporou času i financí.
Hlavní přínosy NSA řešení:
Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala ve středu 22. 11. 2017 v Praze.
Článek NEWTON Technologies, a.s. ze dne pondělí 27. listopadu 2017
Jak vybrat správný mikrofon pro přepis řeči
Beey aplikace pro přepis řeči a titulkování videa
Profesionální řešení převodu lidské řeči do textu šetří čas a omezujete chybovost
Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra
NEWTON Technologies brzy představí inovace v oblasti hlasových technologií
Software přepisu řeči NEWTON Dictate pomáhá polské justici
NEWTON Dictate nejlepší v přesnosti a kvalitě rozpoznaného textu
Software pro přepis řeči NEWTON Dictate 4 nyní i na Slovensku
Software pro přepis řeči pomáhá projektu Počítače proti bariérám