Kontaktní a zákaznické centrum Skupiny ČEZ, na jehož modernizaci se výraznou měrou podílela společnost NextiraOne Czech, bylo oceněno v prestižní mezinárodní soutěži European Contact Centre Awards 2009.
Kontaktní centrum získalo letošní evropskou cenu v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a zařadilo se mezi špičku kontaktních center v Evropě.
Proces modernizace oceněného kontaktního centra provedla společnost NextiraOne Czech ve spolupráci s akciovou společností ČEZ ICT Services. Systémový integrátor NextiraOne Czech implementoval ve společnosti ČEZ Zákaznické služby, která je poskytovatelem služeb podporujících prodej a distribuci energií Skupiny ČEZ v oblasti střední a východní Evropy, nejmodernější technologii kontaktních center, postavenou na aplikační platformě Genesys a pobočkové ústředně AVAYA CM.
Kontaktní centrum je nyní schopno denně odbavit v průměru 7 500 telefonických a 4 500 jiných požadavků (např. faxy, e-maily, dopisy, požadavky z virtuální obchodní kanceláře ad.). "Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech a ČEZ ICT Services se nám podařilo vytvořit kontaktní centrum, díky němuž jsme schopni plnit náročné cíle v oblasti péče a obsluhy našich zákazníků. Současné kontaktní centrum nás posunulo mezi absolutní špičku nejen v rámci České republiky, ale i ve srovnání s celou Evropou," dodává Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.
"Velice si vážíme příležitosti spolupodílet se na tvorbě a rozvoji kontaktního centra, které bylo oceněno v tak prestižní soutěži," říká Martin Votava, Senior Business Consultant společnosti NextiraOne Czech, zodpovědný za rozvoj zákaznických řešení, a doplňuje : "Unikátní řešení, které naši odborníci pro ČEZ navrhli, obsahuje řadu klíčových prvků, např. rozhraní pro integraci CRM modulů, univerzální routing, reálný a historický reporting, samoobslužné kanály a nahrávání."
Článek NextiraOne Czech s.r.o. ze dne středa 4. listopadu 2009
Nejvyšší úroveň partnerství Cisco pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech obnovila pro rok 2011 certifikaci Cisco Gold Partner
NextiraOne urychlí budování virtuálních datových center Cisco v Evropě
Specializace Cisco potvrzují kompetence odborníků NextiraOne Czech
Cisco Video Surveillance: kamerové systémy v nabídce NextiraOne Czech
Kontaktní centrum s podporou VoIP pro The Listening Company dodá NextiraOne
Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour v Praze: NextiraOne hlavním sponzorem konference
NextiraOne Czech na nové adrese
Nová datová centra pro Muller Dairy od NextiraOne
Philippe Hedde, nový generální ředitel NextiraOne France
Akreditace Global Partner Alcatel-Lucent pro NextiraOne
NextiraOne Czech je Cisco Partnerem roku v kategorii inovací řešení
NextiraOne vyhlásila vítěze ocenění Contact Centre Customer Innovation Award 2010
NextiraOne, nejlepší partner Genesys na trhu středních firem v regionu EMEA za rok 2009
David Winn, nový CEO NextiraOne
NextiraOne Czech s certifikací Avaya Gold Business Partner
NextiraOne Czech, autorizovaný partner Fortinet
NextiraOne Czech, jediný zlatý partner Cisco v ČR pro technologii IronPort
Stříbrná akreditace HP Software Business Partner pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum
NextiraOne Czech uspěla v externím auditu podle normy
NextiraOne je Cisco Globální partner roku 2008 pro veřejný sektor
NextiraOne se statutem Alcatel-Lucent Multinational Business Partner