NextiraOne vyhlásila na konferenci G-Force vítěze svých ocenění Contact Centre Customer Innovation Award pro rok 2010. Tato ocenění jsou již čtvrtým rokem udělována v partnerství se společnostmi Alcatel-Lucent a Genesys.
Vítězové využívají širokou škálu řešení a aplikací pro kontaktní centra, na jejichž implementacích po celé Evropě se NextiraOne podílela. Čtyři z letošních šesti vítězů jsou ze střední a východní Evropy, což ukazuje sílu společnosti NextiraOne v tomto regionu.
Na prestižní večeři, konané v rámci programu konference G-Force v Amsterdamu, byla ocenění udělena společnostem :
Skupina ČEZ Česká republika
Je jednou z deseti největších energetických společností v Evropě, a to jak z hlediska instalované kapacity, tak z hlediska počtu zákazníků. ČEZ Zákaznické služby, s.r.o., je jedna z nových procesních společností v rámci Skupiny ČEZ. Byla založena jako společnost s ručením omezeným se sídlem v Plzni a naplno funguje od ledna 2005. ČEZ Zákaznické služby, s.r.o., získává ocenění za své vysoce inovativní, vícekanálové a multimediální kontaktní centrum, které pomocí jedinečné aplikace směruje e-maily na základě priorizace zákazníků. Podporuje také offline komunikaci.
ČSOB Česká republika
ČSOB je vedoucím hráčem na českém trhu s finančními službami a součástí mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC. ČSOB jako dlouholetý zákazník společnosti NextiraOne Czech inovativně zavádí zbrusu nové technologie. Je prvním zákazníkem v regionu, který implementoval technologii virtuálního přidržení hovoru (VHT), jež umožňuje dynamické řízení fronty s odkloněním zákazníků na alternativy, jako je call-back a IVR, za účelem zkrácení čekací doby a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Polský mobilní operátor Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (PTC)
Je součástí skupiny T-Mobile, má více než 5500 zaměstnanců a přibližně 13,5 milionu zákazníků. Byl oceněn za inovativní spolupráci se společnostmi Genesys a NextiraOne na všech úrovních organizace. Jeho otevřený přístup k novým technologiím vedl k rychlému zavedení nejmodernějších řešení Genesys, která zákazníkům přinesla rychlý užitek.
Maďarská Raiffeisen Bank
Má 350 agentů pracujících v kontaktním centru, které poskytuje jak služby a podporu zákazníkům, tak i vysoce sofistikované odchozí kampaně, například pro aktivity v oblasti inkasa.
Dwr Cymru Welsh Water
Nedávno převzala dodávku vyspělého řešení kontaktního centra, které zajistí kvalitnější služby zákazníkům dvou hlavních kontaktních center a podpůrných back-office funkcí, které dohromady vyřizují přes 1,2 milionu zákaznických volání ročně. Řešení kontaktního centra bude fungovat v nových kancelářích v St Mellons v Cardiffu od letošního podzimu. Klíčem k úspěchu projektu je integrace několika klíčových aplikací a jedinečný přístup ke službě, kdy společnosti NextiraOne a Welsh Water společně vyvinuly řadu zkušebních scénářů se simulovanými volajícími. Cílem testů bylo zajistit správnou konfiguraci a zajištění systému před spuštěním ostrého provozu. Společnost Dwr Cymru Welsh Water vystavuje každoročně faktury více než 800 tisícům zákazníků v šestitýdenním období od února do března a nové řešení kontaktního centra bude muset efektivně zvládat tento značný nárůst hovorů. Operační kontaktní centrum DCCW funguje 365 dní v roce, 24 hodin denně a také musí zvládat značný nárůst hovorů v krátkém časovém prostoru, pokud dojde k přerušení dodávek vody zákazníkům DCCW. Tyto kritické scénáře budou důsledně testovány, aby bylo zajištěno, že řešení kontaktního centra zvládne tyto nároky v ostrém provozu.
"Těší nás, že můžeme spolupracovat na tak inovativních projektech kontaktních center," řekl Neil Moss, evropský marketingový ředitel společnosti NextiraOne. "Každý z letošních vítězů zaujal ke svým potřebám zcela nový přístup a z dostupných technologií vytvořil řešení, které přináší firmě jasně měřitelnou hodnotu. Pro naše odborníky na kontaktní centra bylo velkou ctí s nimi spolupracovat a podpořit jejich ambice."
S přímým obchodním a servisním zastoupením v 17 zemích je NextiraOne předním evropským expertem na komunikační služby. Společnost navrhuje, instaluje, udržuje a podporuje efektivní řešení všech komunikačních potřeb svých zákazníků od hlasu, dat a videa, až po mobilitu, zabezpečení a aplikace. NextiraOne má po celé Evropě více než 60000 zákazníků a mezi její klienty patří sedm z deseti společností žebříčku Fortune EURO 100. V Itálii, na Iberském poloostrově, ve Francii, německy mluvících zemích, v Beneluxu a ve střední i východní Evropě má NextiraOne status Genesys Gold Suite Certified Partner. Může se pochlubit více než stovkou odborníků na technologie Genesys a po celé Evropě má více než 200 odborníků na kontaktní centra Alcatel-Lucent. Roční obrat společnosti z řešení a služeb kontaktních center přesahuje 85 milionů eur.
Ve spolupráci s předními technologickými společnostmi světa dodává NextiraOne ucelená komunikační řešení, poskytující zákazníkům měřitelné praktické přínosy. Síla společnosti NextiraOne spočívá v nesrovnatelných zkušenostech s technologiemi, odbornosti pracovníků a širokém evropském dosahu. NextiraOne zaměstnává přes 4500 lidí včetně více než 2500 odborníků na služby.
Cena slouží k ocenění nejnápaditějších zákazníků a povzbuzení při sdílení nápadů a osvědčených postupů při implementacích kontaktních center.
Článek NextiraOne Czech s.r.o. ze dne čtvrtek 6. května 2010
Nejvyšší úroveň partnerství Cisco pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech obnovila pro rok 2011 certifikaci Cisco Gold Partner
NextiraOne urychlí budování virtuálních datových center Cisco v Evropě
Specializace Cisco potvrzují kompetence odborníků NextiraOne Czech
Cisco Video Surveillance: kamerové systémy v nabídce NextiraOne Czech
Kontaktní centrum s podporou VoIP pro The Listening Company dodá NextiraOne
Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour v Praze: NextiraOne hlavním sponzorem konference
NextiraOne Czech na nové adrese
Nová datová centra pro Muller Dairy od NextiraOne
Philippe Hedde, nový generální ředitel NextiraOne France
Akreditace Global Partner Alcatel-Lucent pro NextiraOne
NextiraOne Czech je Cisco Partnerem roku v kategorii inovací řešení
NextiraOne vyhlásila vítěze ocenění Contact Centre Customer Innovation Award 2010
NextiraOne, nejlepší partner Genesys na trhu středních firem v regionu EMEA za rok 2009
David Winn, nový CEO NextiraOne
NextiraOne Czech s certifikací Avaya Gold Business Partner
NextiraOne Czech, autorizovaný partner Fortinet
NextiraOne Czech, jediný zlatý partner Cisco v ČR pro technologii IronPort
Stříbrná akreditace HP Software Business Partner pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum
NextiraOne Czech uspěla v externím auditu podle normy
NextiraOne je Cisco Globální partner roku 2008 pro veřejný sektor
NextiraOne se statutem Alcatel-Lucent Multinational Business Partner