OKbase je komplexní nástroj pro HR managera, který umožňuje snadno obsloužit zaměstnance. Se samoobsluhou, legislativním sledováním a plánováním směn usnadňuje každodenní práci. Využívají jej přední české i nadnárodní společnosti.
Jednodenní kurz Vás seznámí se základy práce v personálním modulu OKbase. Budete umět řešit základní personální agendu, zadávat osobní údaje zaměstnanců a získáte přehled o možnostech systemizace.
Zadání údajů zaměstnanci v OKbase: Provedeme Vás důležitým nastaveními pro správný výpočet mzdy zaměstnance, např. nastavením parametrů pro výplatní období, zadáváním složek mzdy, zadáváním nepřítomností zaměstnance a srážek ze mzdy. Předvedeme odlišnosti v nastavení PPV, dohody, agenturního zaměstnance, atd., možnosti přenosů do mezd z tenkého klienta a jednoduché importy z excelu.
Půldenní kurz pro uživatele systému OKbase, kteří potřebují vytvářet uživatelské sestavy typu Word včetně úprav samotných Word šablon. Nejedná o tzv. „Hromadnou korespondenci“, ale o nástupnickou technologii, která využívá k vkládání a formátování proměnných polí GROOVY příkazy.
Jednodenní kurz je určený pro uživatele systému OKbase, kteří potřebují vytvářet a upravovat reporty. Naučíte se vytvářet uživatelské sestavy a exportovat data z reportů do Excelu. Klíčová část kurzu je věnována zpracování dat v Excelu, jejich formátování, řazení, filtrování a vytváření kontingenčních tabulek a grafů.
Půldenní kurz práce v modulu vzdělávání systému OKbase je určený zejména personalistům. Naučíte se, jak plánovat, evidovat a sledovat veškerou agendu vzdělávacích aktivit s ohledem na jednotlivé pracovní pozice ve vaší společnosti.