OKbase je komplexní nástroj pro HR managera, který umožňuje snadno obsloužit zaměstnance. Se samoobsluhou, legislativním sledováním a plánováním směn usnadňuje každodenní práci. Využívají jej přední české i nadnárodní společnosti.
Půldenní kurz vás provede zpracováním ročního zúčtování daně z příjmu zaměstnanců (RZD) v OKbase. Představíme také nový modul Dokumenty mzdové účtárny, který umožňuje paperless (bezpapírové) Prohlášení poplatníka, Žádost o RZD a Potvrzení o zdanitelných příjmech.
Půldenní kurz pro uživatele systému OKbase, kteří potřebují vytvářet uživatelské sestavy typu Word včetně úprav samotných Word šablon. Nejedná o tzv. „Hromadnou korespondenci“, ale o nástupnickou technologii, která využívá k vkládání a formátování proměnných polí GROOVY příkazy.
Jednodenní kurz Vás seznámí se základy práce v personálním modulu OKbase. Budete umět řešit základní personální agendu, zadávat osobní údaje zaměstnanců a získáte přehled o možnostech systemizace.
Půldenní kurz je určený pro uživatele systému OKbase, kteří potřebují spravovat přístupy uživatelů, nastavovat jejich oprávnění na různé moduly, nabídky a funkce aplikace a přiřazovat jim skupiny zaměstnanců.
Zadání údajů zaměstnanci v OKbase: provedeme Vás od A do Z zadáním povinných i nepovinných údajů u zaměstnance pro následné výstupy do personálních a mzdových formulářů a pro výpočet měsíční mzdy nebo platu zaměstnance.
Zadání údajů zaměstnanci v OKbase: Provedeme Vás důležitým nastaveními pro správný výpočet mzdy zaměstnance, např. nastavením parametrů pro výplatní období, zadáváním složek mzdy, zadáváním nepřítomností zaměstnance a srážek ze mzdy. Předvedeme odlišnosti v nastavení PPV, dohody, agenturního zaměstnance, atd., možnosti přenosů do mezd z tenkého klienta a jednoduché importy z excelu.