logo OKsystem a.s.

S OKbase máte vždy a všude přehled o docházce zaměstnanců

Společnost OKsystem s.r.o. spustila začátkem března 2013 do ostrého provozu nový produktový web okbase.cz, který vás přehledně seznámí s jednotlivými moduly celého informačního systému OKbase: Docházka, Personalistika, Mzdy, Stravování, Správa čipových karet a Manažerské informace.

Nový produktový web je podle jednotlivých modulů informačního systému OKbase rozdělen do šesti hlavních sekcí, ve kterých jsou detailně vyspecifikovány funkcionality jednotlivých řešení s praktickými příklady pro zaměstnance firmy - personalista, manažer, řadový zaměstnanec, mzdový účetní nebo správce IT.

OKbase je modulární systém - roste tedy s firmou a jeho postupně nasazované moduly pro jednotlivá řešení se vzájemně propojují a tvoří tak jeden celek firemního informačního systému se společnou databází.

Zajímavě je řešen modul Docházka, který se tak v případě využití stává efektivním nástrojem zejména pro plánování a evidenci pracovní doby zaměstnanců. Docházkové systémy jsou v dnešní době IN, a tak se i OKsystem věnuje této oblasti vývoje informačních podnikových systémů se značnou pozorností.

Základní součástí docházkového systému OKbase jsou terminály (dotykové, tlačítkové a terminály s čtečkou čipových karet pro identifikaci zaměstnance), jako zařízení sběru dat o docházce. V dnešní době mobility jsou to pak i aplikace pro chytré telefony - mobilní klient, které manažerům umožňují vždy a všude přístup do vyhodnocování a kontroly docházky - tedy ke sledování dodržování a využití pracovní doby zaměstnanců apod.

Nedílnou součástí nasazení docházkového systému je i podpora dodavatele:

Podnikový informační systém OKbase

OKbase je komplexní podnikový informační systém, který poskytuje procesní podporu pro řízení lidských zdrojů, jež jsou jedním z rozhodujících aktiv všech komerčních společností i organizací státní správy. OKbase je podle oblastí funkčně rozdělen do jednotlivých modulů a výsledné řešení je složeno z jejich individuální kombinace s využitím vzájemného systémového propojení v jeden podnikový celek.

Se všemi novinkami z dílny OKsystem se můžete seznámit nejen na novém, produktovém webu okbase.cz, ale i osobně na pracovních snídaních, které společnost pravidelně pořádá ve svém sídle - Na Pankráci 125, Praha 4, metro C, stanice Pankrác.

Nejbližší následující termín je ve středu 17.4. 2013 - od 08:30 do 11:00 hod. Kapacita je omezená, registrujte se včas!

Další články k tématům - aktualizace - databáze - docházka - IS - legislativa - SmartPhone - terminál - zaměstnanci

Článek OKsystem a.s. ze dne čtvrtek 21. března 2013

Další články od OKsystem a.s.

Konference Fresh IT 2025

DeepSeek zahýbal světem

Integrace Copilotu do aplikací Microsoft 365 přináší revoluční změny v práci firem

IT školení s dotací z projektu NPO - DIGI pro firmu

Podzimní IT kurzy, certifikace a školení

Praktické využití Copilotu v Microsoft 365

Snadnější přístup k dotovaným IT kurzům

Jak využít dotace na IT školení ze vzdělávacího programu Jsem v kurzu

Fresh IT konference představí trendy a nejdůležitější změny v IT

IT kurzy v rámci dotačního programu MPSV fungují a jsou skutečně pro každého

Webinář pro zájemce o školení a certifikace Cisco

Excel jako lehká varianta pro BI

Na FreshAI 2023 zaujmou nejen přednášky

Konference Fresh AI se zaměří na různé úhly pohledu na umělou inteligenci

Fresh IT 2017 - konference zaměřená na technologie Microsoft, Cisco a Linux

IS Sociální dávky pro MPSV zajišťuje OKsystem

Šifrovaná firemní komunikace jednoduše s mini serverem Babelbox

Babelnet - česká platforma pro šifrovanou firemní komunikaci

Nové technologie a trendy v biometrii a čipových kartách na květnové konferenci OKsystem

Petr Panec - nový obchodní ředitel OKsystem

Dynamický biometrický podpis má uplatnění pro libovolná odvětví

BABEL - firemní platforma pro šifrovanou mobilní komunikaci

OKsystem oceněn v soutěži Českých 100 Nejlepších 2014

OKbase pomáhá v péči o zaměstnance Ministerstva kultury

OKbase pomáhá v péči o zaměstnance TS Plzeň

Informační systém OKbase pomáhá v péči o zaměstnance supermarketů BILLA

IS OKbase pomáhá řídit personalistiku a docházku u výrobce lůžek LINET

Úspěšný sedmý ročník konference Smart Cards and Devices Forum 2014

Řízení lidských zdrojů v Contipro zajistí OKbase

Čipové karty pro Krajský úřad Moravskoslezského kraje dodá OKsystem

Nové termíny pro neformální snídaně s OKbase

Aktuálními trendy smart cards a smart devices

OKsystem úspěšně působí v USA

S OKbase máte vždy a všude přehled o docházce zaměstnanců

Docházka

Moderní docházkové systémy

OKsystem pro český eGovernment

OKstartLAB podporuje technologiskou spolupráci mezi USA a ČR

Jana Benáková: nová obchodní ředitelka OKsystem

Školící strředisko OKsystem: nejlepší investicí je do vzdělávání

První oficiální mobilní aplikaci pro IFF vytvořil OKsystem

OKsystem posiluje obchodní tým OKbase

Docházka: nástroj pro plánování a evidenci pracovní doby

Trendy v personálních systémech

OKadresy usnadní přechod na registr RUIAN

Úspěšný třetí ročník SmartCard Forum 2010

Čipové karety Gemalto .NET splňují nároky v prostředí Windows

OKsystem se podílí na řešení studie projektu KONCEPT pro NÚOV