Nové řešení docházkového systému, které bude plně integrováno v ERP PREMIER a provázáno se všemi jeho moduly, se může pyšnit stejnou komplexností a možnostmi, jaké nabízejí výrobci specializovaných docházkových systémů.
Hlavní výhodou docházkového řešení, které je přímou součástí podnikového informačního systému, je jeho přímá provázanost se všemi součástmi a databázemi ERP, zejména s modulu pro mzdy a personalistiku. Zákazníci tak nemusí vlastnit dvě různé softwarové platformy, a řešit jejich vzájemnou kompatibilitu a převody dat mezi oběma systémy. Tím se eliminují náklady za licence, rovněž odpadne riziko výskytu chyby při převodu dat.
Personalisté a mzdové oddělení mají rovněž k dispozici data o docházce zaměstnanců aktualizovaná v reálném čase. Dílčí vyhodnocení se proto mohou uskutečnit i v průběhu aktuálníního měsíce.
Přehlednost a propojení s terminály
Samozřejmostí je dvojúrovňové řízení přístupu pro zaměstance a pověřené řídící pracovníky a personalisty, přehledné grafické zpracování, snadná konfigurace a možnosti přizpůsobení pro evidenci přesčasů a podobně. Zajímavostí je například možnost přidání poznámky ke každému přerušení pracovní doby.
Tuto poznámku mají následně k dispozici všichni pověření uživatelé systému PREMIER, typicky perosnalisté, přímí nadřízení a mzdoví učetní. Vývojáři rovněž mysleli na pohodlnou evidenci docházky v odvětvích, jako služby či průmysl a výroba skrze moderní dotykové terminály, čipové a magnetické karty.
"Docházkový systém, který nyní dokončujeme, je plnohodnotným nástrojem, jenž si svými možnostmi ničím nezadá se specializovanými programy. Hlavně spojení evidence docházky s modulem pro mzdy poskytne uživatelům ideální řešení pro celkové řízení zdrojů. Stejně, jako u ostatních součástí systému PREMIER, jsme při vývoji novinky čerpali hlavně z poznatků a přání našich klientů. V současné době integrovaný docházkový systém ve stejném rozsahu mnoho českých výrobců ERP systémů nenabízí," doplňuje Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system, a.s.
Termín dostupnost pro koncové uživatele
Systém pro evidenci docházek vyvíjený pobočkou PREMIER system na Slovensku nyní prochází závěrečnými testy v provozních podmínkách a pro všechny zájemce z řad stávajících i nových uživatelů PREMIER system by měl být k dispozici ve třetím čtvrtletí letošního roku.
Článek PREMIER system, a.s. ze dne pondělí 30. června 2014
Nová verze ERP PREMIER pro rok 2015
ERP systém PREMIER využívají již stovky účetních firem
Docházkový systém pro ERP PREMIER
Nové funkce ERP PREMIER pro skladové hospodářství
Ručení plateb DPH - inspirujte se na Slovensku
Pracovní pozice a vývoj mezd v IT oborech
Inovace ERP PREMIER system X5 zrychlují práci
ERP PREMIER system X5 přináší přes sto vylepšení
Outsourcing ERP pomáhá šetřit náklady na IT zaměstnance
QR platby v ERP systémech zlepšuje finanční toky stavebních a technologických firem
Nespolehlivých plátců DPH je oficiálně zatím jen pár desítek
Outsourcing ERP systému PREMIER pomáhá živnostníkům i velkým firmám
Snadné QR platby s ERP PREMIER
Účetní firmy vyžadují od ERP systémů rychlost při zapracování legislativních změn
Nové účetní a daňové doklady ERP PREMIER
ERP PREMIER prověří účty i plátce DPH
ERP PREMIER hlídá platební morálku DPH obchodních partnerů
ERP PREMIER hlídá kredibilitu obchodních partnerů
ERP PREMIER dává svobodu při tvorbě controllingových výkazů
ERP systém PREMIER má již 3500 uživatelů
ERP PREMIER system představuje funkci POS dotykové ovládání