Nová verze ERP systému PREMIER umožňuje pohodlný vzdálený přístup do systému z moderních mobilních zařízení, může sloužit i jako pokladní systém s dotykovým ovládáním. Zadávání dat do ERP systému nikdy nebylo pohodlnější.
PREMIER system přináší v nové verzi svého ERP software řadu unikátních vylepšení. Jedním z nich je nová funkce POS dotykové zadávání, která poslouží zaměstnancům prodeje, v hotelnictví i pohostinství. Plně podporuje moderní dotyková zařízení a terminály, snadno jej lze využívat i jako klasický pokladní systém. Samozřejmostí je provázanost s ostatními funkcemi ERP systému PREMIER. Stav skladových zásob je tak stále aktuální.
Modul POS získají zákazníci společnosti spolu s nejnovější verzí ERP systému PREMIER X4.2. Firmám v širokém spektru oborů toto unikátní řešení přináší řadu výhod, nezanedbatelné jsou také finanční úspory. Funkce, které by jinak zastával nákladný stand-alone software, jsou totiž přímo integrovány v ERP systému PREMIER.
Zadávání dat odkudkoliv
Funkce POS plně podporuje širokou škálu moderních dotykových zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady doslova jedním kliknutím. Pracovníci skladu a prodeje tak mohou pracovat s tablety, ultrabooky či POS terminály ve firemním zázemí i v terénu.
Novinka podporuje také plně automatizované zadávání dat skrze čtečky čárových kódů, a to v režimech online i offline, a je přímo provázána s daty uloženými v programu PREMIER system. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci mají důležité informace vždy čerstvé.
Novinka zaměstnancům podstatně urychlí i usnadní práci a v neposlední řadě minimalizuje chyby, které by mohly vzniknout manuálním zadáváním.
POS modul v pohostinství
Dotykové ovládání nalezne uplatnění i v pohostinství. Modul lze přizpůsobit jako klasický pokladní a objednávkový terminál. Personál restaurace ocení možnost rozpracování většího množství dokladů najednou (pro každého hosta či stůl zvlášť) a velmi praktické je také automatické zálohování otevřených účtů bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu.
Výhody POS modulu PREMIER system přehledně:
Článek PREMIER system, a.s. ze dne pátek 14. prosince 2012
Nová verze ERP PREMIER pro rok 2015
ERP systém PREMIER využívají již stovky účetních firem
Docházkový systém pro ERP PREMIER
Nové funkce ERP PREMIER pro skladové hospodářství
Ručení plateb DPH - inspirujte se na Slovensku
Pracovní pozice a vývoj mezd v IT oborech
Inovace ERP PREMIER system X5 zrychlují práci
ERP PREMIER system X5 přináší přes sto vylepšení
Outsourcing ERP pomáhá šetřit náklady na IT zaměstnance
QR platby v ERP systémech zlepšuje finanční toky stavebních a technologických firem
Nespolehlivých plátců DPH je oficiálně zatím jen pár desítek
Outsourcing ERP systému PREMIER pomáhá živnostníkům i velkým firmám
Snadné QR platby s ERP PREMIER
Účetní firmy vyžadují od ERP systémů rychlost při zapracování legislativních změn
Nové účetní a daňové doklady ERP PREMIER
ERP PREMIER prověří účty i plátce DPH
ERP PREMIER hlídá platební morálku DPH obchodních partnerů
ERP PREMIER hlídá kredibilitu obchodních partnerů
ERP PREMIER dává svobodu při tvorbě controllingových výkazů
ERP systém PREMIER má již 3500 uživatelů
ERP PREMIER system představuje funkci POS dotykové ovládání