Nejviditelnější změnou je kompletní redesign uživatelského rozhraní, přibyla rovněž informační lišta, která o nových událostech a upozorněních informuje ve stylu sociální sítě Facebook. Denní informace o hospodaření firmy poskytnou nové přehledné ukazatele.
Nejviditelnější změnou, kterou nová verze PREMIER system X5.1 přináší, je kompletní obměna grafické podoby úvodní obrazovky i většiny ostatních komponent uživatelského rozhraní. Design nyní spoléhá na jednoduchost a lepší přehlednost. Modré pozadí je doplněno transparentními a logičtěji strukturovanými panely a záložkami.
Sekce programu jsou ilustrovány odpovídající ikonou, nejdůležitější položky pak příslušnými klávesovými zkratkami pro rychlý přístup. Redesign si klade za cíl poskytnout uživatelům lepší ergonomičnost a podstatně zrychlit a zpříjemnit jejich práci.
Systém se nyní může pochlubit také podporou širokého spektra zobrazovacích jednotek včetně retina displejů a obrazovek s rozlišením HD (720p), FullHD (1080p) i nejnovějších displejů s rozlišením 4k.
Panel aktuálních upozornění a výstrah
Do nově představené verze byl implementován také praktický panel „aktuálně“. Uživatele informuje o aktuálních upozorněních a výstrahách v reálném čase. Po vzoru sociální sítě Facebook uživatele systému PREMIER na důležité události viditelně upozorní ikony v pravém horním rohu hlavní lišty. Ta je viditelná ve všech sekcích a modulech systému.
Zaměstnanci tak nikdy nezmeškají důležité informace o:
Grafické znázornění denní výkonnosti firmy včetně miniaplikace
V nejnovější verzi X5.1 přibyl také praktický ukazatel výkonnosti firmy. V přehledné formě umožní pověřeným zaměstnancům sledovat, jak se v daný den firmě po obchodní stránce dařilo, a jak společnost oproti plánu plní stanovené cíle. Přehled rovněž umožňuje srovnání výkonnosti firmy oproti předešlým dnům. Srovnávat lze denní tržby, počet nových objednávek, vystavených faktur apod.
Díky propojení se všemi databázemi systému jsou údaje aktualizovány v reálném čase. Vývojáři PREMIER system si pro zákazníky připravili také praktickou mobilní aplikaci, výkonnost firmy tak mohou sledovat například obchodníci "v terénu" nebo manažeři na služební cestě. Aplikaci lze stáhnout pro mobilní operační systémy iOS a Android.
Celkově nová verze PREMIER system X5.1 obsahuje více než 50 dalších změn a vylepšení. Jejich společným cílem je zejména zrychlení a zpříjemnění práce uživatelů, vyšší přehlednost a bezproblémová adaptace nových uživatelů.
Zákazníkům PREMIER system bude update na novou verzi k dispozici v druhé polovině listopadu 2014.
Článek PREMIER system, a.s. ze dne pátek 26. září 2014
Nová verze ERP PREMIER pro rok 2015
ERP systém PREMIER využívají již stovky účetních firem
Docházkový systém pro ERP PREMIER
Nové funkce ERP PREMIER pro skladové hospodářství
Ručení plateb DPH - inspirujte se na Slovensku
Pracovní pozice a vývoj mezd v IT oborech
Inovace ERP PREMIER system X5 zrychlují práci
ERP PREMIER system X5 přináší přes sto vylepšení
Outsourcing ERP pomáhá šetřit náklady na IT zaměstnance
QR platby v ERP systémech zlepšuje finanční toky stavebních a technologických firem
Nespolehlivých plátců DPH je oficiálně zatím jen pár desítek
Outsourcing ERP systému PREMIER pomáhá živnostníkům i velkým firmám
Snadné QR platby s ERP PREMIER
Účetní firmy vyžadují od ERP systémů rychlost při zapracování legislativních změn
Nové účetní a daňové doklady ERP PREMIER
ERP PREMIER prověří účty i plátce DPH
ERP PREMIER hlídá platební morálku DPH obchodních partnerů
ERP PREMIER hlídá kredibilitu obchodních partnerů
ERP PREMIER dává svobodu při tvorbě controllingových výkazů
ERP systém PREMIER má již 3500 uživatelů
ERP PREMIER system představuje funkci POS dotykové ovládání