PREMIER outsoucing je služba založená na pronájmu vlastního výkonného hardwaru, respektive jeho výpočetního výkonu zákazníkům. Ti tak k provozu ERP systému nepotřebují vlastní serverovou infrastrukturu ani výkonné počítače.
Program PREMIER běží na vzdáleném serveru a na počítač zákazníka je přenášen pomocí vzdálené plochy. Nákup, údržba a provoz vyhrazeného hardwaru může být zejména pro zákazníky z řad podnikatelů, malých a začínajících firem vzhledem k jejich rozpočtu velmi nákladný. Kromě samotného pronajatého hardwaru obsahuje balíček outsourcingových služeb PREMIER zajímavé doplňky, které přinášejí výhody v podobě usnadnění práce či dalších časových a finančních úspor.
Kromě nejzásadnější výhody v podobě bezstarostného zajištění chodu a správy hardwaru znamená outsourcing služeb také nulové starosti zákazníka při upgradu potřebného softwaru, správě licencí nebo zajištění potřebné internetové konektivity. Další výhody, které nemusí být hned patrné, nabízí PREMIER outsourcing firmám s více pobočkami po celé České republice i v zahraničí, účetním firmám nebo zaměstnancům firmy na služebních cestách.
"Jako v ostatních případech, tak i u vývoje outsourcingových služeb se zajímáme o zkušenosti zákazníků s každodenním využíváním našich služeb. Zejména jejich nápady na zlepšení či rozšíření. Outsourcingové služby tak můžeme krok za krokem vylepšovat. Troufám si říci, že mezi českými dodavateli podnikových ekonomických systémů jsme díky této pozvolné evoluci v oblasti outsourcingu na špici," míní Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system, a.s.
Zabezpečení dostupnosti 24/7 pro malé firmy
Výpadky firemního ekonomického a účetního systému mohou některé firmy na čas doslova ochromit. Přitom zajištění neustálé fyzické dostupnost serverů, na kterých systém běží, může být zejména v prostředí malé firmy velmi náročný úkol. PREMIER system "ubytuje" své servery v profesionálních datacentrech vybavených záložními zdroji napájení, dieselovými agregáty, klimatizačními jednotkami a systémem zálohování dat.
V praxi dostupnost služeb nijak neohrozí lokální výpadky proudu, způsobené přepětím v síti, například při silných bouřkách. Stejně tak je díky bedlivému monitoringu jednotlivých komponent téměř vyloučeno selhání hardwaru. Nehrozí ani odstávky způsobené neodbornou manipulací, či výpadky a přetížení datové konektivity.
Velkou výhodou, která eliminuje nechtěnou ztrátu důležitých dat, je také spolehlivé redundantní automatické zálohování údajů ze systému PREMIER přímo na bázi datového centra. Zálohy se zde uchovávají po dobu několika týdnů až měsíců.
Vzdálený přístup odkudkoliv
Outsourcingové služby již v základu poskytují rovněž pohodlný vzdálený přístup do systému PREMIER díky laptopům, chytrým mobilním telefonům nebo tabletům. V praxi toho mohou využít například zaměstnanci obchodu nebo firemní manažeři na služebních cestách. Například před schůzkou s potenciálním klientem mohou ze systému získat aktuální podklady.
Systém PREMIER je přitom dokáže automaticky zpracovat do názorných přehledů, grafů a výkazů. Stejně tak může prodejce na cestách získat například čerstvé údaje o stavu skladových zásob. Přístupy jsou samozřejmě pečlivě zabezpečeny, v praxi nehrozí zneužití neoprávněnými osobami.
Propojení poboček
K jednotnému přístupovému bodu může být připojeno více firemních poboček bez ohledu na jejich fyzickou vzdálenost. Outsourcing je proto velmi často v praxi využíván firmami, vlastnícími více poboček, detašovaných pracovišť nebo dceřiných společností po celé republice či v zahraničí. Zaměstnanci z pobočky firmy například v Praze tak mají přístup v reálném čase k údajům, které do systému zadávají jejich ostravští kolegové.
Odpadá tak zajištění nákladného zabezpečeného propojení poboček například pomocí VPN. I v tomto případě je odborníky z PREMIER system garantováno, že se k citlivým vnitropodnikovým datům nedostanou neoprávněné osoby.
Rychlá výměna dokladů mezi účetní firmami a jejich zákazníky
Významnou část uživatelů ERP systému PREMIER tvoří specializované účetní společnosti i jednotlivci, kteří svým klientům s účetnictvím pomáhají. Rovněž jim nabízí outsourcované řešení spoustu výhod. Tím nejzásadnějším je možnost rychlé výměny dokladů se svými klienty.
Účetní firma může klientovi prostřednictvím omezené licence povolit sdílení určité části dat. Faktury, pokladní doklady nebo dodací listy klienta se tak k zaměstnancům účetní firmy dostanou prakticky okamžitě po zadání do systému a mohou být rovnou zpracovány.
Odpadá nutnost posílání dokladů jako příloh mailů či dokonce fyzicky poštou. Elektronické sdílení také eliminuje chyby při přepisování údajů a oběma stranám spoří drahocenný čas. Klient má online k dispozici přehledy firmy, stavy pohledávek a další manažerské přehledy.
Článek PREMIER system, a.s. ze dne středa 16. října 2013
Nová verze ERP PREMIER pro rok 2015
ERP systém PREMIER využívají již stovky účetních firem
Docházkový systém pro ERP PREMIER
Nové funkce ERP PREMIER pro skladové hospodářství
Ručení plateb DPH - inspirujte se na Slovensku
Pracovní pozice a vývoj mezd v IT oborech
Inovace ERP PREMIER system X5 zrychlují práci
ERP PREMIER system X5 přináší přes sto vylepšení
Outsourcing ERP pomáhá šetřit náklady na IT zaměstnance
QR platby v ERP systémech zlepšuje finanční toky stavebních a technologických firem
Nespolehlivých plátců DPH je oficiálně zatím jen pár desítek
Outsourcing ERP systému PREMIER pomáhá živnostníkům i velkým firmám
Snadné QR platby s ERP PREMIER
Účetní firmy vyžadují od ERP systémů rychlost při zapracování legislativních změn
Nové účetní a daňové doklady ERP PREMIER
ERP PREMIER prověří účty i plátce DPH
ERP PREMIER hlídá platební morálku DPH obchodních partnerů
ERP PREMIER hlídá kredibilitu obchodních partnerů
ERP PREMIER dává svobodu při tvorbě controllingových výkazů
ERP systém PREMIER má již 3500 uživatelů
ERP PREMIER system představuje funkci POS dotykové ovládání