logo SAP ČR,spol. s r.o.

Hana Součková

Generální ředitelka společnosti SAP ČR

Hana Součková - SAP ČR,spol. s r.o.logo SAP ČR,spol. s r.o.LinkedIn

V tuto chvíli připravujeme v rámci našich lokálních týmů kroky směrem k našim partnerům a celému ekosystému tak, abychom českým zákazníkům a všem uživatelům mohli co nejdříve poskytnout lokální podporu při využití uvolněných řešení.

Peter Demuth

Ředitel presales společností SAP ČR a SAP Slovensko

Peter Demuth - SAP ČR,spol. s r.o.logo SAP ČR,spol. s r.o.LinkedIn

Zákazníci nám každodenně potvrzují, že jejich rozhodnutí pro SAP S/4HANA bylo správné. Garancí prodloužené podpory jim poskytujeme jistotu při plánování budoucnosti.

Jde o významný signál, hlásíme se k ochraně investic našich zákazníků a k dlouhodobému partnerství na jejich cestě k inteligentnímu podnikání, a to s podporou technologií jako je umělá inteligence, strojové učení nebo blockchain.

Hana Součková

Generální ředitelka společnosti SAP ČR

Hana Součková - SAP ČR,spol. s r.o.logo SAP ČR,spol. s r.o.LinkedIn

V roce 2019 jsme se zaměřili na tři klíčové oblasti se strategickým významem pro rozvoj našich zákazníků - na podporu stávajících zákazníků při přechodu na nejmodernější podnikový systém SAP S/4HANA, uvádění cloudových inovací a rozšiřování naší zákaznické báze. V každé ze zmíněných priorit se nám povedlo dosáhnout významných úspěchů. V oblasti přechodu na SAP S/4HANA se jednalo o kombinaci nových implementací a migrací.

Potvrdilo se, že společně s našimi partnery dokážeme reagovat na poptávku českých zákazníků, přestože zájem o modernizaci ERP systémů byl největší v celé střední Evropě. Cloud je pro nás dlouhodobou prioritou. Dnes máme lokální zákazníky pokrývající všechna dostupná cloudová řešení - řízení lidských zdrojů, nákup, obchod, marketing nebo řízení výrobních podniků.

Široké portfolio SAP jsme minulý rok obohatili akvizicí společnosti Qualtrics o oblast experience managementu. Jedná se o mimořádně rychle rostoucí IT oblast, která doplňuje silnou část SAP v oblasti provozních dat o schopnost propojení se zkušeností. Pro zákazníky se tak otevírají nové možnosti. Už v minulém roce toto téma velmi rezonovalo, i v letošním roce je to naše priorita.

Christian Klein

Generální ředitel společnosti SAP

Christian Klein - SAP ČR,spol. s r.o.logo SAP ČR,spol. s r.o.LinkedIn

Naše strategie je být společností zaměřenou na řízení zkušeností poháněnou inteligentním podnikáním. Stále více zákazníků se obrací na společnosti SAP a Qualtrics, aby jim pomohly uzavřít zkušenostní propast.

Rovněž vidíme zvyšující se adopci řešení nové generace S/4HANA jako nedílné součásti inteligentního podniku, a to ve všech modelech jeho nasazení.

Hartmut Thomsen

Vedoucí regionu střední a východní Evropy společnosti SAP

Hartmut Thomsen - SAP ČR,spol. s r.o.logo SAP ČR,spol. s r.o.LinkedIn

Chceme podpořit společnost Deutsche Telekom v její vizi konsolidace IT prostředí a připravit ji na budoucí digitální výzvy. Nejde jen o výhody pro zákazníky a zaměstnance, ale také o podporu v ambiciózním rozvoji evropských komunikačních sítí.