Noví chatboti využívající poslední generaci umělé inteligence dokáží sami vyhodnotit informace od zákazníka, nebo v reálném čase rozhodnout třeba o poskytnutí úvěru. Přetížené infolinky nebo dlouhé procesy při schvalování půjček budou již brzy patřit minulosti.
Firma Shop Direct s více než čtyřmi milióny zákazníků je jednou z předních digitálních maloobchodních společností ve Velké Británii, která nabízí zákazníkům mnoho způsobů, jak uhradit nákupy, včetně vlastního systému kreditních karet.
Ve spolupráci se SAS doplnil Shop Direct svůj systém hodnocení úvěruschopnosti o umělou inteligenci, což jí umožňuje vše zvážit téměř okamžitě.
Díky výraznému urychlení procesu schválení nebo zamítnutí kreditní karty může Shop Direct rychle rozhodovat o úvěru pro nakupující zákazníky a současně se vyhnout zbytečným rizikům, což zvyšuje věrnost zákazníků.
Metody umělé inteligence, které SAS nabízí - například textová analýza, strojové učení a automatizace, umožňují vybudovat chytřejší a vyspělejší chatboty.
Česká republika ve využívání umělé inteligence nezaostává. Zákazníci SASu z řad předních pojišťoven, bank a dalších odvětví zavádí podobné principy jako konkurence ve světě.
Článek SAS Institute ČR, s.r.o. ze dne pondělí 5. listopadu 2018
Inovační laboratoř pro testování AI aplikací a strojového učení
Investice SAS míří do vývoje a výzkumu umělé inteligence
Výpočet pojistného podle chování řidiče
Využití chatbotu výrazně zrychluje schvalovací procesy
Práce s daty v souvislosti se zavedením GDPR
IoT jako zdroj hodnotných dat pro nové obchodní příležitosti firem
Analýza cílových skupin zákazníků je dnes pro firmy nezbytná
Ředitelka SAS Slovakia nově vede i českou pobočku
Vizualizace dat pro správná rozhodování
DataFlux: podle analýzy Gartner opět jednička na trhu nástrojů datové kvality
SAS Digital Marketing pro DIRECT Pojišťovnu
SAS opět lídrem na trhu systémů pro řízení úvěrového rizika
Advanced Business Analytics: speciální programem SAS pro studenty MBA
Inteligentně na neplatiče a řízení nákladů
Nové kompetenční centrum SAS Customer Inteligence pro regiony střední, jižní a východní Evropy