SAS Institue ČR je dodavatelem řešení pro analýzu zákaznických dat a data miningu pro jednou z nejrychleji rostoucích neživotních pojišťoven na trhu v ČR - společnost DIRECT Pojišťovna, která klade důraz na dynamiku a inovace. V současné době probíhá implementace několika řešení a nástrojů.
Se stejnou měrou a energií s jakou nabízí DIRECT Pojišťovna prostřednictvím svých produktů dynamiku a inovace, přistupuje i k výběru komplexních řešení, která jí umožňují lépe poznat své zákazníky, porozumět jim a přizpůsobit nabídku jejich konkrétním potřebám.
Analýza aneb umění najít, zpracovat, interpretovat data a profitovat
Analýza zákaznických dat a data mining jsou nástroje, bez kterých se dnes a především do budoucna finanční instituce jen stěží obejdou. DIRECT Pojišťovna se rozhodla využít všechny přednosti řešení SAS Enterprise Miner, které umožňuje zpracovávat dostupná zákaznická data v hodnotné a dále využitelné informace.
"Díky nástroji na analýzu zákaznických dat můžeme lépe cílit jak na nové zákazníky, tak využít benefitů řešení pro zákazníky stávající," říká Daniel Koiš, Head of CRM DIRECT Pojišťovny. SAS Enterprise Miner umožňuje zaměstnancům DIRECT Pojišťovny segmentovat zákazníky nebo vyvíjet prediktivní modely za použití široké řady nástrojů - rozhodovací stromy, regresní modely či neuronové sítě a porovnávat a interpretovat komplexní modely.
Řízení kampaní zefektivní a vyhodnotí komunikaci
Na řešení SAS Enterprise Miner navazuje SAS Campaign Management - nástroj, který v současné době již využívá či implementuje většina finančních institucí v České republice (např. Česká spořitelna, Raiffeisenbank a řada dalších). Díky campaign managementu pro řízení kampaní lze jednoduše zvýšit prodeje prostřednictvím řízené komunikace se zákazníkem.
SAS Enterprise Miner umožňuje automatizovat přímou komunikaci jak na potenciální, tak na stávající zákazníky do všech komunikačních kanálů (direct mail, call centrum atd.). "DIRECT Pojišťovna tak zajistí vhodné a personalizované nabídky pro zákazníka ve správný čas a správným kanálem," říká Lucie Staňková, Business Consultant společnosti SAS. Každý kontakt se zákazníkem je automaticky zaznamenán, výsledek změřen a opět vyhodnocen pro další komunikaci. Komplexní komunikační cyklus = neustálé zlepšování komunikace s klientem.
Prvenství mezi lokálními pojišťovnami
Komponenta SAS Digital Marketing je prvkem, který v nasazených řešeních ve společnosti DIRECT Pojišťovna hraje důležitou roli. Do budoucna nabízí širokou škálu multimédií, kterou lze využít pro efektivní marketingové kampaně - e-mail, SMS nebo MMS, a to vše jak jednotlivě, tak v rámci multikanálové komunikace. DIRECT Pojišťovna je první pojišťovnou na českém trhu, která se rozhodla konsolidovat a řídit komunikaci do všech přímých kanálů včetně elektronických.
První výsledky implementovaných řešení jsou očekávány v horizontu cca čtyř měsíců.
Článek SAS Institute ČR, s.r.o. ze dne středa 6. října 2010
Inovační laboratoř pro testování AI aplikací a strojového učení
Investice SAS míří do vývoje a výzkumu umělé inteligence
Výpočet pojistného podle chování řidiče
Využití chatbotu výrazně zrychluje schvalovací procesy
Práce s daty v souvislosti se zavedením GDPR
IoT jako zdroj hodnotných dat pro nové obchodní příležitosti firem
Analýza cílových skupin zákazníků je dnes pro firmy nezbytná
Ředitelka SAS Slovakia nově vede i českou pobočku
Vizualizace dat pro správná rozhodování
DataFlux: podle analýzy Gartner opět jednička na trhu nástrojů datové kvality
SAS Digital Marketing pro DIRECT Pojišťovnu
SAS opět lídrem na trhu systémů pro řízení úvěrového rizika
Advanced Business Analytics: speciální programem SAS pro studenty MBA
Inteligentně na neplatiče a řízení nákladů
Nové kompetenční centrum SAS Customer Inteligence pro regiony střední, jižní a východní Evropy