Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) tento týden přivítalo ve svých řadách tisícího přispívajícího člena. Je to výsledek zvýšeného zájmu spotřebitelů o tento druh služeb. K rozšíření členské základny napomohla i rozsáhlejší nabídka spotřebitelských časopisů a dalších služeb.
Tisícím přispívajícím členem SOS se stal pan Karel Tartaini z Bohumína. Od SOS získává kromě gratulací i drobné dárky. SOS nabízí všem, kdo by měli zájem získávat nezávislé a ověřené informace neovlivněné reklamou a ekonomickými zájmy, několik způsobů, jak je získat a stát se členy spotřebitelské organizace se všemi výhodami z toho plynoucími.
V současné době ve spolupráci s Občanským sdružením spotřebitelů TEST nabízí ve svém Velkém balíčku časopis TEST zaměřený na testování výrobků a potravin, časopis SOS magazín, který se kromě zajímavých rad a informací věnuje testování služeb, především finančních a telekomunikačních a přístup na web SOS, kde mohou členové nalézt mnoho hodnotných článků se spotřebitelskou tématikou. Přednostní servis sítě poraden SOS, on-line a telefonické poradny jsou další výhody, které SOS svým příznivcům nabízí.
Malý balíček zahrnuje časopis SOS magazín, opět přístup do členské sekce na webových stránkách www.spotrebitele.info, rady zdarma i jejich přednostní vyřízení.
Spotřebitelské organizace v západní Evropě fungují na principu financování samotnými spotřebiteli. Ti si jednak uvědomují důležitost podpory organizace zastupující jejich zájmy a zároveň využívají služeb, které jim tyto spolky nabízejí. Mezi ně patří především informace o kvalitě výrobků a služeb, ale i kvalifikované právní poradenství a další služby. Stejným směrem zaměřuje svou nabídku i SOS. Navíc je zapojeno do celoevropské sítě spotřebitelských organizací, což zaručuje jeho důvěryhodnost.
SOS nabízí více produktů s různou úrovní služeb i možnost stát se zdarma sympatizantem a vyjádřit tak svou podporu a získávat pravidelné informace o aktivitách SOS. V rámci aktivit pro podnikatele, mezi něž patří především SAOP (Spotřebitelský audit obchodních podmínek) a semináře, připravuje SOS také obdobný servis pro podnikatele.
Zákazník, který si je vědom svých práv a ví, co nakupovat, a podnikatel, který se řídí zákonem a vychází spotřebiteli vstříc, jsou strategickým cílem SOS. Protože každý občan je zároveň spotřebitel, jsou dveře SOS otevřeny dokořán všem zájemcům.
Článek Sdružení obrany spotřebitelů ČR ze dne pátek 8. června 2007
Nakupujeme a prodáváme přes internet
Srovnání mobilních telefonů pro seniory
ČOI radí, jak na nákup nového mobilního telefonu
Jak se osvědčil mobil Apple iPad ?
První SMS podatelna je na Praze 6
Jak vybírat bezpečný a spolehlivý online obchod ?
Karta pomoci pomáhá záchranářům
Nové informace k downloads-portal.sk
Nová pravidla EU pro přístup k internetu
Projekt OpenCard se prodražuje
Telekomunikační balíček před schválením v EU
Ceny zboží na internetu padají
Co přinese nový zákon o platebním styku ?
Virtuální procházka a ochrana soukromí
EU si posvítila na internetové obchody s elektronikou
Jsou vyhledávače cen zboží na webu k užitku ?
Má ekologický mobil budoucnost ?
Pozor na formuláře na inzerci v katalogu
Odbavení na letišti přes mobil
Při brouzdání z mobilu buďte opatrní
Odborné semináře pro podnikatele
Nabíječky baterií pro mobilní telefon
Antivir nestačí na bezpečnost PC
Je nutné posílit bezpečnost internetu
Kdy je uzavřena spotřebitelská smlouva přes internet
Hračky na rádiové ovládání mohou být rušivé
Pozor na Český telefonní seznam
Nový program pro bezpečnější internet
Nesouhlas s postojem Magistrátu
Vánoční nákupy z pohodlí domova
Reklama na ploché televizory je často zavádějící
Jak reklamovat telekomunikační služby
Obezřetnost při nákupu přes internet se vyplatí
Průzkum dostupnosti zelených linek u telefonních operátorů
České radiokomunikace a jejich péče o zákazníky
Test internetových obchodů 2008
T-Mobile zaslal zákazníkům omylem několik tisíc korun
Rodina vyhrála spor s Telefónicou O2
Rádi komunikujete ? Založte si vlastní blog