Očekávaná změna v provozování reklamního systému Sklik je tady. Od 1.2. 2010 běží nová aplikace Skliku na sklik.cz přímo ze Seznamu. Kampaně klientů Skliku probíhají bez přerušení a data v nich se průběžně aktualizují.
Reklamní systém Sklik provozovala od jeho spuštění v roce 2007 společnost Jyxo, s.r.o. Obsluhovala výdej reklamních kampaní i aktualizaci dat. Jenže další rozvoj PPC ukázal dynamičnost tohoto reklamního formátu na trhu a vedl Seznam stále více k vlastním vizím o fungování Skliku. Ty v loňském roce vyústily do přípravy vlastního reklamního systému.
Během jedenácti měsíců se vývojovému týmu Skliku podařilo v Seznamu vytvořit vlastní aplikaci pro správu PPC kampaní a spolu s ní i nové uživatelské rozhraní pro klienty Skliku. Podobně rozsáhlý vývojový projekt nebyl v Seznamu nikdy předtím realizován.
"Podílel se na něm tým, který má zkušenosti z jiných velkých projektů a pomoc poskytli i výzkumníci fulltextu a kolegové z mapového týmu. To, že jsme projekt spustili přesně, jak jsme si naplánovali, je i jejich úspěch." říká na adresu vývoje Jiří Chomát, tvůrce nové aplikace a současný produktový manažer Skliku.
Nová verze Skliku nepřináší na první pohled žádné změny jak v nastavení, tak ve správě kampaní. Snaha vývojového týmu byla vytvořit novou aplikaci tak, aby klienti mohli pohodlně pokračovat ve stávajících PPC kampaních, aniž by museli cokoliv měnit.
Nový reklamní systém Sklik byl nasazen v neděli 31.1. 2010 - od toho dne plynule vydává inzeráty cílené na zadaný dotaz a na text internetové stránky. Oproti staré verzi však systém rychleji reaguje na změny v kampaních, jinak řadí inzeráty, optimalizuje denní rozpočet klienta a má i další nové funkce.
Další plány Skliku jako nejdynamičtějšího reklamního systému na současném online trhu, se zaměřují především na posílení kontextového cílení v PPC kampaních a na další důležité funkce pro agentury a přímé inzerenty. Zcela novou nabídkou Skliku bude rozšíření kontextové sítě i pro externí partnery. Tyto novinky se však v nové verzi Skliku objeví nejdříve v létě 2010.
Článek Seznam.cz a.s. ze dne středa 3. února 2010
Ivo Lukačovič opouští představenstvo Seznam.cz
Seznam reaguje na výhrůžky Jaroslava Plesla - šéfredaktora deníku MF Dnes
Televize Seznam zahajuje vysílání na vlastním televizním kanálu
Offline mapy celého světa s Windy Maps
Sletenky.cz: společná služba Čedoku a Seznam.cz
Nejhledanější slova českého internetu v roce 2010
Opera, nejrychlejší prohlížeč v barvách Seznamu
Nové Sreality vycházejí vstříc klientům a zachovávají stávající obchodní model
Seznam.cz nasadil vlastní verzi Skliku
Startuje soutěž Najdi, co neznáš
Nejhledanější slova českého Internetu v roce 2009
Obchodní zastoupení Spráce převzal Seznam.cz
Vyhledávání Seznamu poskytuje nové, relevantnější výsledky
Hledání rychle a s přehledem na novém Zboží.cz
Michal Heisig, nový obchodní ředitel Seznam.cz
Seznam a Vodafone rozhýbali internet v mobilu
Seznam a Vodafone rozhýbali internet v mobilu
Spolupráce portálů Spráce.cz a aprace.cz pomůže absolventům
Schránka s neomezenou kapacitou
Zboží.cz radí jak na vánoční nákupy
Videa na Stream.cz a Novinky.cz mají rekordní sledovanost
Hledání Seznamu zdarma na portálu Vodafone Live
Seznam pomáhá učitelům s internetem
Firmy.cz s novým designem a přehledným firemním detailem
mBank a Seznam představují strategické partnerství v oblasti elektronického bankovnictví
Hledejte Ubytovani.cz na Seznamu
Pořady TV Prima uvidíte i na Seznamu
Zboží vyhledává v bazarech i regionech
Novinky.cz můžete číst i v mobilním telefonu
Služby Seznamu pro Vodafone Live zdarma
České portály přístupnější pro handicapované uživatele
Vývojáři Seznamu otevírají moravskou pobočku v Brně
Seznam.cz vstupuje do automobilového sportu s vysokými ambicemi