Home office již není jen alternativou k práci v kanceláři nebo zaměstnaneckou výhodou - stává se realitou a nutností. Proto je potřeba zaměstnancům zajistit i plnohodnotné nakládání s dokumenty. Šetřte sobě i jim čas a peníze - budoucnost patří Paperless Office!
Vzdálený přístup k dokumentům a bezpapírovou komunikaci využijete nejen v karanténě, ale i na cestách nebo jako nový trend práce z domova. A jak povýšit home office na práci jakoby ji zaměstnanci vykonávali přímo z kanceláře a to v plném rozsahu?
Dlouhodobá archivace dokumentů v souladu s eIDAS
Pokud začnete pracovat s digitálními dokumenty, pak musíte vyřešit, i co s nimi budete dělat! Paperless Office znamená nejen digitální oběh a schvalování, ale také dlouhodobou archivaci dokumentů a dlouhodobé uchování ověřitelnosti podle evropského nařízení eIDAS.
Vše kdykoliv po ruce z vašeho chytrého zařízení, ať už jste kdekoli! Paperless archivace nové generace je řízený přístup zaměstnanců k digitálním zdrojům organizace v kanceláři i na home office.
Elektronický podpis, pečetění a časové razítko
Elektronický podpis a pečetění jsou v dnešní době už nezbytnou součástí výbavy každého úřadu. Pro firmy jsou dobrovolné, ale je to skvělá cesta k Paperless Office. Vzdálené podepisování totiž umožňuje vyřizovat agendu i ve chvíli, kdy je odpovědný manažer v karanténě, na služební cestě nebo na dovolené.
Časové razítko zase umožní zafixovat dokument v čase a zajistí identifikaci jeho případné změny. Vyzkoušejte službu SecuSign, která zajistí veškeré služby dle evropského nařízení eIDAS o elektronické identifikaci a důvěryhodných službách pro elektronické transakce na vnitřním evropském trhu.
Vzdálený přístup a firemní workflow
Pro bezproblémové fungování firmy nebo úřadu v nouzovém režimu je bezpodmínečně nutné zajistit oběh dokumentů a schvalovací procesy. Tedy vzdálený, ale kontrolovaný a podmíněný přístup k firemním dokumentům z jakéhokoli chytrého zařízení připojeného k internetu.
Základem je digitalizace všech dokumentů. Poté se už dá vše řešit online - workflow, podepisování i archivace - například pomocí nástroje FormApps, který je určený pro moderní bezpapírovou kancelář.
Snadné používání datové schránky
Zájem o používání datových schránek během jarní vlny pandemie korovaviru raketově vzrostl zejména u živnostníků a fyzických osob. Důvodem je jak snaha vyhnout se co nejvíce fyzickému kontaktu s lidmi při docházení na úřady či pobočky České pošty, tak i připravenost na podání žádostí o různé podpory podnikatelům.
Pro tuto cílovou skupinu je k dispozici aplikace Signer, která usnadňuje přípravu dokumentů v elektronické podobě.
Chytré formuláře
Potřebujete jednoduše schvalovat HR procesy, služební cesty, oběh faktur, směrnic a další interní procesy? Aplikace FormApps představuje pokročilý nástroj pro vytváření univerzálně dostupných formulářových rozhraní napříč všemi platformami a zařízeními. Například pro zavádění schvalovacích procesů.
Článek Software602 a.s. ze dne středa 14. října 2020
Zaručená identifikace s BankID pro elektronický podpis v aplikaci Sofa
Využití digitalizace firemních procesů v jednotlivých oborech
Home office často přináší chaotický způsob nakládání s dokumenty
Většina českých firem dosud nevyužívá elektronický podpis
Pandemie výrazně zrychlila používání datových schránek
Využití datových schránek v Česku rychle roste
Home office jako bezpapírová kancelář
Datová schránka jako dobrý pomocník pro školy v době pandemie
Nová služba pro ověřování platnosti PSD2 certifikátů v bankovnictví
Elektronický podpis pro školy a OSVČ zdarma
Elektronická komunikace s úřady v době karantény
eIDAS služby neomezeně a výhodně formou paušálu
Souhlas MV s poskytováním služeb SecuSign a SecuSeal
Chytré formuláře a workflow pro každou moderní kancelář
Bezpapírová řešení pro kancelář šetří čas i peníze uživatelů
Využijete elektronický podpis naplno s aplikací Signer
Software602 Form Signer pro Vlastní dynamické aplikace
Nová verze Print2PDF X serveru Software602
Archivace důvěryhodných elektronických dokumentů v datových centrech
Konverze daňových dokladů a dlouhodobá archivace digitálních dokumentů
Odborné semináře na téma digitalizace a archivace dokumentů
Form Signer: nástroj pro elektronický podpis v mobilu
Dlouhodobá archivace podle norem EK s přispěním Software602
Spolehlivé dokumenty v nespolehlivé budoucnosti
Dlouhodobá archivace ve firemním IS
Dlouhodobá archivace krok za krokem
Dlouhodobá archivace za korunu
Elektronický archiv dokumentů podle norem
Elektronická archivace dokumentů podle norem PAdES, CAdES a XAdES
Zásady dlouhodobé archivace elektronických originálů v publikaci Software602
Jak na autentické dokumenty s neomezenou dobou platnosti ověřitelnosti
Elektronizace interních procesů a formuláře životních situací do dalších měst
Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů podle norem PAdES a CAdES
Nejlepší tiskový inzerát Evropy má Software602
SecuStamp vítězem soutěže IT Projekt roku 2011
Výpis z evidence pro daňové účely online